וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזגזג בין נתיבים ופורץ מחסום: תיעוד מרדף ב-190 קמ"ש בדרום

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 9:23

בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר, שהיה רכוב על אופנוע, ניתן לראות את תושב הפזורה הבדואית שנהג ברכב גנוב, מנסה להימלט. במהלך האירוע, הנהג נסע בפראות וירד מהכביש. השוטר ירד מהאופנוע, רדף אחריו רגלית, ולבסוף עצר אותו

בווידאו: תיעוד: מרדף אחר נהג רכב שפרץ מחסום דוקרנים במהירות של 190 קמ"ש/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד תושב הפזורה הבדואית, בשנות ה-30 לחייו, לאחר שנתפס ברכב גנוב וניסה להימלט משוטר רכוב על אופנוע. במהלך המרדף נסע הנאשם במהירות גבוהה יותר מ-190 קמ"ש, זגזג בין נתיבים, פרץ מחסום דוקרנים, ירד מהכביש וניסה להימלט רגלית. אחרי מרדף של כמה זמן, הצליח השוטר לתפוס ולעצור אותו.

האירוע החל כחלק מפעילות יזומה של לוחמי יחידת יואב, בסיוע יחידת התצפיות של המחוז הדרומי, "מגדלור", להתחקות אחר מסלול נסיעתו של כלי הרכב הגנוב. המכונית נמצאה על כביש 40, כשהיא נושאת לוחיות זיהוי מזויפות. בתיעוד האירוע, שצולם במצלמת הגוף של השוטר, ניתן לשמוע אותו קורא לנהג לעצור, אך הוא התעלם וניסה להימלט.

תיעוד: מרדף אחר נהג רכב שפרץ מחסום דוקרנים במהירות של 190 קמ"ש
07.08.23. דוברות משטרת ישראל
מהירות בלתי נתפסת. תיעוד מהמרדף/דוברות משטרת ישראל

מעצרו של תושב הפזורה הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע. עם סיום חקירת המשטרה הגישה שבוע שעבר יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום, הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מחוז הדרום ימשיך לפעול במגמה התקפית חסרת פשרות בטיפול בעבירות רכוש, והשוטרים יפעלו בנחישות נגד כל עבריין המסכן את חיי המשתמשים בדרך למען שלום הציבור וביטחונו", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully