וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים אלימים מול ביתה של הגננת המתעללת מאילת | תיעוד

15.7.2023 / 22:27

עימותים פרצו בין הורי הילדים לבין משפחתה של מנהלת הפעוטון, אילנה קובר, שחשודה במאות מקרי התעללות. ההורים סיפרו כי בזמן מחאתם הותפקו על-ידי משפחתה, רוססו בגז מדמיע וכי הושלכו לעברם אבנים. במקביל, הורים השליכו שניצלים אל עבר ביתה של סייעת החשודה בהתעללות

בוידאו: עימותים בין הורים למשפחתה של הגן המתעללת באילת/ללא

עימותים אלימים פרצו אתמול (שבת) בין משפחת הגננת אילנה קובר, שמואשמת במאות מקרי התעללות בגן שבו ניהלה באילת, לבין הורי הילדים שהגיעו למחות ביישוב עזריקם, לאחר שקובר עברה להתגורר שם בימים האחרונים, מאז שוחררה למעצר בית. שלושה בני אדם נפצעו בעימותים באורח קל.

הורי הילדים מסרו כי הגיעו למקום מאילת, על מנת למחות מול ביתה של הגננת כחוק, אולם נתקלו בהתנהגות אלימה מצד בני משפחתה של קובר. לטענתם, רוסס לעברם ולעבר השוטרים במקום גז מדמיע, והושלכו אבנים וענפים. אחת האימהות, שככל הנראה נפגעה מאבן שהושלכה לעברה, פונתה על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום.

אילנה קובר, גננת מאילת המואשמת בהתעללות בילדי הגן. ללא, אתר רשמי
אילנה קובר, גננת מאילת המואשמת בהתעללות בילדי הגן/אתר רשמי, ללא

אילנה קובר, בעלת מעון לפעוטות באילת, שמואשמת ביותר מ-400 מקרים של תקיפה חסרי ישע בהם טיפלה, שוחררה בתחילת השבוע בהחלטת בית המשפט, למעצר בית. הגננת בת ה-64, שלפי כתב האישום התעללה פיזית ונפשית ב-27 פעוטות, החליטה לשהות במעצר בית בבית משפחתה ביישוב עזריקם - לשם כאמור הגיעו הורי הילדים למחות.

הורי הפעוטות זעמו על החלטת בית המשפט לשחרר אותה. "קיבלנו בתדהמה את החלטת בית המשפט שאינה כוללת אפילו איזוק אלקטרוני", מסר עו"ד רז אלמוזנינו המלווה את ההורים בהליך הפלילי". "ההורים כואבים והמוים שמי שפגע בדבר היקר להם מכל איננה נמצאת במקום הראוי לה, שהוא בית המעצר".

עוד הוסיף עו"ד אלמוזנינו: "נילחם עד טיפת דמם האחרונה כדי שילדיהם יזכו לצדק". ההורים גם החליטו לפתוח גיוס המונים עבור תביעה אזרחית נגד קובר. בנוסף, נאסר על הגננת להכניס פעוטות וילדים לבית שבו היא תשהה במעצר בית והוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות כמו גם צו איסור יציאה מהארץ.

הורים משליכים שניצלים אל עבר ביתה של סייעת החשודה בהתעללות בילדים/לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מקרה נוסף התרחש באותו הערב, כשהורים רבים התאספו ומאחו מול הסייעת אור גורש מ"הגן של חגית" בחדרה, שחשודה בהעללות בילדים. ההורים זקרו שניצלים על ביתה של הסייעת, זאת לאחר של פי החשד, הסייעת זרקה לילדים את האוכל על הרצפה, ודרשה שיאכלו ממנה.

חגית בוקרה בעלת הגן ולריסה טמנוב הסייעת עצורות שתייהן עד 18.7. הסייעת אור גורש נמצאת כעת במאסר בית, שם התאספו אתמול מפגינים בהם הורי הגן ומנהלי סיירת מטה המאבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully