וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-400 מקרים: בעלת מעון באילת תואשם בהתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 14:15

המשטרה הודיעה כי הגישה הצהרת תובע נגד אילנה קובר, בת ה-64 מאילת. על פי החשד, היא התעללה פיזית ונפשית ב-27 פעוטות שהיו תחת אחריות. לאחר הגשת התלונה נפתחה חקירה סמויה, וההורים נדרשו לזהות את ילדהים בצילומי מצלמות הגן

בווידאו: הצהרת צוות החקירה של אילנה קובר/דוברות משטרת ישראל

הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד אילנה קובר, בעלת מעון לפעוטות באילת, שחשודה ביותר מ-400 מקרים של תקיפה חסרי ישע בהם טיפלה. מהחקירה עלה כי בת ה-64 התעללה פיזית ונפשית ב-27 פעוטות. כעת, כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדה במהלך הימים הקרובים.

מרגע קבלת התלונה החקירה התנהלה באופן סמוי, לאחר מכן נחשפו מאות מקרי ההתעללות נחשפו אחרי שההורים נקראו לזהות את ילדיהם בתיעוד המצלמות של המעון. בית המשפט האריך את מעצר החשודה במשך יותר משבועיים עד לגיבוש התשתית הראייתית.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, מערכת וואלה
גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22/מערכת וואלה, ללא

בחודש מרץ האחרון הוגש כתב אישום נגד אילנה סוויסה משדרות, בעקבות מאות מקרים של התעללות בפעוטות. לפי כתב האישום, סוויסה עבדה במשך 17 שנה כגננת, ובשנה האחרונה היא עבדה עם פעוטות בני חצי שנה עד שנה וחצי. בתקופה האחרונה היו 18 פעוטות תחת אחריותה של סוויסה, ובהם היא התעללה גופנית ונפשית.

באחד המקרים, לפי המיוחס לה בכתב האישום, היא דרכה על ראשו של אחד הפעוטות למשך זמן ממושך עד שהצליח להתחמק ממנה. במקרים אחרים, היא צבטה והכתה פעוטות, דחפה לול על פעוט והפילה אותו לרצפה. במקרה אחר היא חבטה בראשה של אחת הפעוטות באמצעות מקל של מגב, נתנה מכות אגרוף לראשם של פעוטות, בעטה בהם הטיחה ילדים מגובה בכוח לתוך לולים, משכה את הפעוטות בידיהם והפילה אותם לרצפה כשראשיהם הוטחו ברצפה.

בנוסף לכך, היא נאשמת שהאכילה פעוטות בכוח, גררה פעוטות אחריה, זרקה משחקים לעבר הפעוטות שפגעו בגופם, הכתה פעוט בראשו באמצעות קופסא ריקה של "שוקולית", השאירה פעוטות ללא השגחה בחדר ההחתלה, לאחר שסגרה עליהם את דלת החדר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully