וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגננת מאילת שמואשמת במאות מקרי התעללות שוחררה למעצר בית

11.7.2023 / 18:59

אילנה קובר מואשמת בכמעט 400 מקרי התעללות. אלא שבית המשפט שחרר אותה למעצר בית - וההורים זועמים: "היא אפילו לא קיבלה איזוק אלקטרוני. נילחם כדי שילדינו יקבלו צדק"

מחאה נגד שחרור למעצר בית של הגננת המתעללת מאילת/מערכת וואלה!

הגננת אילנה קובר, בת ה-64 מאילת המואשמת בכמעט 400 מקרי התעללות ב-23 פעוטות בגן בו עבדה, שוחררה למעצר בית. בית המשפט חייב אותה להפקיד 25 אלף שקלים וכן ערבויות בסך 50 אלף שקלים.

אילנה קובר, גננת מאילת המואשמת בהתעללות בילדי הגן. יניב כליף, עיבוד תמונה
אילנה קובר/עיבוד תמונה, יניב כליף

הורי הפעוטות זועמים על החלטת בית המשפט לשחרר אותה. "קיבלנו בתדהמה את החלטת בית המשפט שאינה כוללת אפילו איזוק אלקטרוני", מסר עו"ד רז אלמוזנינו המלווה את ההורים בהליך הפלילי". "ההורים כואבים והמוים שמי שפגע בדבר היקר להם מכל איננה נמצאת במקום הראוי לה, שהוא בית המעצר".

עוד הוסיף עו"ד אלמוזנינו: "נילחם עד טיפת דמם האחרונה כדי שילדיהם יזכו לצדק". ההורים גם החליטו לפתוח גיוס המונים עבור תביעה אזרחית נגד קובר. בנוסף, נאסר על הגננת להכניס פעוטות וילדים לבית שבו היא תשהה במעצר בית והוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות כמו גם צו איסור יציאה מהארץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הגשת כתב אישום נגד הגננת אילנה קובר בגין התעללות בילדי גן באילת, בימ"ש מחוזי באר שבע, 12 ביוני 2023. יניר יגנה
הגשת כתב אישום נגד הגננת אילנה קובר בגין התעללות בילדי גן באילת, בימ"ש מחוזי באר שבע, 12 ביוני 2023/יניר יגנה

בכתב האישום תיארו באריכות ובפירוט רב את אופן ההתעללות בפעוטות ואת שיטות התנהגותה ופעילותה של קובר: "קובר תקפה את הפעוטות בדרכים שונות, ובין היתר משכה כיסא כשפעוט עמד עליו והעיפה את הפעוט לרצפה, בעטה בראשו של תינוק שישב בטרמפולינה, חצתה את החדר כדי לתקוף פעוט שישב בכיסאו, משכה חלק מהפעוטות כשהיא מכניסה יד לתוך פיהם, משכה לפעוטות בשערותיהם וגררה אותם, הפנתה אלימות מכוונת מצד חלק מהפעוטות כלפי אחרים כשהיא מעודדת חלק מהם להכות ולמשוך בשערות של פעוט אחר, חסמה את פיהם של פעוטות בכדי למנוע מהם להשמיע קול או בכי, לחצה על החזה שלהם ועל צווארם של פעוטות תוך שהיא מפעילה את משקל גופה".

באחד מהמקרים המתוארים בכתב האישום, קובר חצתה את החדר לתינוק שהיה אז בטרמפולינה, הכתה אותו בפיו, משכה אותו בראשו והטיחה אותו על הטרמפולינה. במקרים אחרים, קובר בעטה וטלטלה פעוטות בצורה אגרסיבית, השתמשה בפעוטות אחרים שהחזיקה והטיחה אותם בפעוט אחר שחלפה על פניו, ולעיתים אף השכיבה באגרסיביות ערימת מזרנים על גופו של תינוק ששכב על מזרן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully