וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שאיבדה את העובר שלה בפיגוע בתל אביב: "היה לי קשה לראות את עצמי"

סבא גבריות בת ה-31 נפצעה קשה בפיגוע, אך כעת חל שיפור במצבה וכבר לא נשקפת סכנה לחייה. אולם, היא איבדה את העובר שלה, אחרי שנתיים של טיפולי פוריות. שיפור חל גם במצב האישה השנייה שנפצעה קשה בפיגוע, ריקי שיינפלד בת ה-48

הסרטון המרגש של הפצועה מהפיגוע בתל אביב: "איבדתי את התינוק שלי"/דוברות ביה"ח איכילוב

סבא גבריות, האישה בת ה-31 שנפצעה קשה בפיגוע הדריסה שאירע בשבוע שעבר בתל אביב ואיבדה את העובר שלה, סיפרה הערב (שני) לראשונה על הקושי בהתמודדות האובדן, אחרי שנתיים של טיפולי פוריות: "היה לי קשה להסתכל על עצמי, הבנתי שאיבדתי את העובר שלי". אתמול חל שיפור משמעותית במצבה, והיא יצאה מכלל סכנה.

גם האישה השנייה שנפצעה קשה בפיגוע, ריקי שיינפלד בת ה-48, יצאה מכלל סכנת חיים. רק לפני שמונה חודשים, היא איבדת את אחותה.

הסרטון המרגש של הפצועה מהפיגוע בתל אביב: "איבדתי את התינוק שלי". דוברות ביה"ח איכילוב, אתר רשמי
"הבנתי שאיבדתי את העובר שלי". סבא גבריות/אתר רשמי, דוברות ביה"ח איכילוב

אמש יצוין, בית החולים איכילוב עדכן כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי הנשים שנפגעו קשה בפיגוע בעיר בשבוע שעבר. שתיהן יצאו מכלל סכנה, נמצאות בהכרה מלאה ובמצב יציב.

בשבוע שעבר אירע פיגוע הדריסה והדקירה בשכונת נאות אפקה ב' שבתל אביב, בו נפצעו תשעה בני אדם. המחבל נורה למוות על ידי אזרח שהיה במקום. בשב"כ מסרו כי למפגע, עבד אלואהב חלאילה בן ה-20 מהכפר סמוע שבדרום הר חברון, אין רקע ביטחוני קודם. חמאס בירך על הפיגוע ואמר כי מדובר ב"תגובה ראשונה לפעולה בג'נין". למרות שהארגון לא לקח אחריות על הפיגוע, הוא ציין כי המחבל היה פעיל חמאס.

קובי יקותיאל, האזרח שנטרל את המחבל שחזר את רגעי הפיגוע ואת הרגע בו ירה במפגע. "הוא יכול היה להוריד עשרה אנשים בקלות, כשיריתי את הכדור הראשון הרגליים שלי רעדו. התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת", הוא שחזר. "הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו ופתאום הוא רץ לעברי - ואז 'הורדתי' לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד שני כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully