וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזרח שנטרל את המחבל בתל אביב מאוים, משטרה ושב"כ פתחו בחקירה

7.7.2023 / 20:43

לאחר שהופץ סרטון ברשתות ובו פרטיו של קובי יקותיאל, שירה למוות במחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה השבוע, לוואלה! נודע כי בנוסף למשטרה שמנהלת את החקירה, גם שב"כ מעורב בה

פיגוע רמת החייל מצלמת אבטחה/מערכת וואלה!

שעות לאחר שהופץ סרטון ברשתות ובו פרטיו של קובי יקותיאל, שירה למוות במחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה בתל אביב השבוע, הערב (שישי) אנו מפרסמים כי בנוסף למשטרה שמנהלת את החקירה בנושא, גם שב"כ מעורב בה.

בתיעודים שהופצו בשעות האחרונות ברשתות הפלסטיניות, הופצו פרטים אישיים של יקותיאל, בין היתר, תמונות של אשתו וילדיו לצד פרטיהם האישיים כמו גם תמונה של הבית בו מתגורר. במהלך הסרטון, בו ניתן לצפון ברגעים בו חיסל את המחבל וירה בו כמה פעמים, הופנו איומים מפורשים כלפי יקותיאל וקריאות לפגוע בו.

קובי יקותיאל כפי שהוצג בסרטון האיומים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קובי יקותיאל כפי שהוצג בסרטון האיומים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רגעים בודדים לאחר הפיגוע ביום שלישי, יקותיאל שחזר את הרגע בו נטרל את המחבל וסיפר כי "הוא יכול היה להוריד עשרה אנשים בקלות, כשיריתי את הכדור הראשון הרגליים שלי רעדו. התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת".

"החניתי את האופנוע בתחנה. למרבה המזל השמש סינוורה אותי אז עליתי על המדרכה לדבר בטלפון. איך שעזבתי את התחנה שמעתי בום מאחורי", הוא שחזר. "חשבתי שזו תאונת דרכים כי הוא יצא ודקר, חשבתי שאולי זה ריב בין נהגים. אבל הוא עזב את הקורבן והמשיך לאחרים. הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו ופתאום הוא רץ לעברי - ואז 'הורדתי' לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד שני כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully