וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואטורי: "במדינות אחרות אהוד ברק היה מועמד לתלייה"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 11:28

סגן יו"ר הכנסת מהליכוד התראיין לגדי נס ברדיו צפון 104.5, שם התייחס לדברים שאמר רה"מ לשעבר בנאומו בהפגנה שם קרא "להגביר את המחאה ולעבור למרי אזרחי"; "אדם כמו אהוד ברק צריך להיות מאחורי סורג ובריח", גרס ואטורי והוסיף: "זה מאסר לתקופה של 20 שנים לפחות"

כנס עיתון הארץ בנושא המהפכה המשפטית בהשתתפות אהוד ברק/הארץ

סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) התראיין הבוקר (ראשון) לתוכנית "תשע" עם גדי נס ברדיו צפון 104.5, שם התייחס לדברים שאמר אתמול ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בנאומו בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בחיפה. "אדם כמו אהוד ברק צריך להיות מאחורי סורג ובריח", גרס ואטורי והוסיף: "במדינות אחרות הוא היה מועמד לתלייה, אבל ישראל היא מדינה דמוקרטית, אז זה מאסר לתקופה של 20 שנים לפחות".

אמש, במהלך ההפגנה נגד המהפכה המשפטית בחיפה בה ברק לקח חלק, הוא אמר בנאומו: "אני נרגש לעמוד כאן מולכם, הגיבורות והגיבורים של מחאת העם חיפה. אנחנו בני כל הגוונים בחברה הישראלית: ערבים, יהודים, חילונים, דתיים ומסורתיים, כולנו משפחה אחת. משפחת שלטון החוק והדמוקרטיה. אנו במאבק על נשמתה ועתידה של ישראל. הוא לא יהיה קל ולא קצר, אבל אנחנו נלחמים כמשפחה אחת על כל מה שיקר לנו, ואנחנו ננצח".

אהוד ברק לצד בובה בדמותו של בנימין נתניהו.הפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב. 25 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"במדינות אחרות אדם כזה היה מועמד לתלייה". ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בהפגנה נגד המהפכה המשפטית/ראובן קסטרו

ברק הוסיף כי "מטרת המחאה חייבת להיות ברורה: אין פשרות עם מי שניסה לרסק את הדמוקרטיה, נכשל הפעם ופועל להצליח תחת תעמולת כזב ומסכי עשן. מעל חקיקת ההרס שהחלה מתנוסס דגל שחור ויש לפעול להפסקתה ולהרקחת מי שמקדמים אותה. לשם כך על המחאה להתגבר ולעבור למרי אזרחי. אי ציות אזרחי בלתי אלים. התסריט למרי אזרחי כבר נכתב על ידי מהטמה גנדי, מרטין לותר קינג ועוד. אני קורא לאזרחי ישראל להתכונן לפעול, וכשתבוא הקריאה, להיענות לה".

זו אינה הפעם הראשונה בה גורמים בליכוד טוענים כי דבריו של ראש הממשלה לשעבר ברק "אינם מקובלים", ורק בחודש פברואר האחרון, הליכוד הגישה נגדו תלונה במשטרה, בטענה כי הסית לאלימות וקרא למרי אזרחי וסירוב פקודה. זאת, לאחר שאמר כי חובתם של חיילים לסרב פקודה שמעליה "מתנוסס דגל שחור", ברקע המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully