וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים ואטורי מוביל שיט ביוון לחברי ליכוד: "גם חברי אופוזיציה ביקשו להצטרף"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:42

חבר הכנסת מהליכוד התייחס בריאיון ל-103FM למודעה שהופצה אתמול ובה תמונתו מתנוססת על גבי הזמנה לשיט ליוון "בהובלתו", אליו מוזמנים חברי ופעילי ליכוד. "זה לא אירוע שלי פרטי, זה של פעילים בליכוד ואמרתי שאהיה מוכן להצטרף", אמר

בווידאו: נאום הבכורה של ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד/ערוץ הכנסת

אמש הופצה ברשתות החברתיות מעין מודעה או פרסומת, המזמינה את חברי ופעילי הליכוד לצאת באמצע חודש ספטמבר לשיט ביוון, בהובלתו של חבר הכנסת וסגן יושב הראש שלה, ניסים ואטורי. במודעה נכתב: "ליכודניקים יקרים, אנו שמחים להזמינכם לארבעה ימי שיט ליוון בין התאריכים 14.9-10.9 יחד עם סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי, שרים, חברי כנסת, פעילים וראשי סניפים. מספר המקומות מוגבל". בחלקה העליון של המודעה צוין כי השיט יהיה "בהובלת סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי".

הבוקר, חבר הכנסת ואטורי התראיין לתוכנית "שבע-תשע עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM, שם התייחס לשיט שהוא לכאורה מארגן. "זה לא אירוע שלי פרטי, זה של פעילים בליכוד ואמרתי שאהיה מוכן להצטרף. זו מודעה של חברי ליכוד שעושים איזשהו כינוס בפגרה", אמר סגן יו"ר הכנסת.

"אמרו לי שזה עולה בערך 400 יורו. כל אירוע שעושים בליכוד, לכל חבר כנסת יש אירוע שנתי. זה אירוע פוליטי. שרים ישמחו להגיע, כשמגיעים הרבה פעילים בכמות כזאת. גם חברי אופוזיציה שאלו אם הם יכולים להצטרף", הוסיף ואטורי.

שיט ביוון עם ח"כ ניסים ואטורי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המודעה המזמינה את פעילי וחברי הליכוד לשיט ביוון עם ח"כ ואטורי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש, לאחר שהופצה המודעה המדוברת, חברי כנסת רבים, לרבות אלה המכהנים באופוזיציה, מתחו ביקורת על ואטורי ועל השיט שהוא מארגן. רבים מהם הגיבו בגיחוך על כך שתמונתו מתנוססת על המודעה, וכן על עיסוקו בארגון שיט ליוון בהיותו חבר כנסת ובזמן מושב כנסת.

אתמול יוזכר, ואטורי פרסם שני ציוצים בחשבון הטוויטר שלו בהם התייחס למודעה, ובין היתר כתב כי "השיט ליוון מאורגן על ידי פעילי ליכוד מרכזיים שאחד מהם הוא במקרה יועץ פוליטי שלי".

בהמשך, ואטורי התנער מהכתוב במודעה על כך שהשיט הוא בהובלתו: "הבנתי כי כל פעיל משלם עבור עצמו, השייט מיועד לחברי ליכוד בלבד. מטרת השייט הינו גיבוש בקרב חברי הליכוד. תמיד שמח להגיע לאירועים של פעילי הליכוד. בסבירות גבוהה אשתתף בשייט. אנחנו שמחים על ההיענות הרבה בנושא השייט (בעיקר מצד עיתונאים). התמונה שלי ושמי הוכנסו כפרגון והערכה מצד הפעילים כלפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully