וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דוידסון על תחקיר ניגוד העניינים: "אני נקי, מרגיש שלם לחלוטין"

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 8:53

לאחר חשיפת וואלה! על ניגוד העניינים בו נמצא חבר הכנסת מיש עתיד, בעניין תשומת הלב שהקדיש לחדרי הכושר והבריכות, למרות שרעייתו היא בעלים של קאנטרי ומועדון ספורט - דוידסון התייחס לממצאים וטען כי לא נפל פגם בהתנהלותו: "אין לי שום דבר להסתיר"

השבעת ממשלת נתניהו השישית - טל שלו ויקי אדמקר במשכן הכנסת 29.12.22/צילום: ניב אהרונסון

קצת פחות מיממה לאחר חשיפת יקי אדמקר בנושא ניגוד העניינים בו נמצא חבר הכנסת סימון דוידסון מיש עתיד, בעניין תשומת הלב הרבה שהקדיש לחדרי הכושר והבריכות למרות שרעייתו היא בעלים של קאנטרי ומועדון ספורט - חבר הכנסת התראיין הבוקר (שלישי) לתוכנית "שבע-תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM, שם התייחס לנושא והשיב לשאלות העולות מהתחקיר.

"אני מתעסק בכל הספורט הישראלי, הגעתי מהספורט הישראלי, עסקתי כל חיי בספורט", הבהיר תחילה ח"כ דוידסון. "בשבוע הראשון בו הגעתי בכנסת, נפגשתי עם הייעוץ המשפטי, פעלתי להעביר את העסקים לשמה של אשתי, לעשות גילוי נאות במה שקשור לעסקים הללו, כך פעלתי וכך אני פועל, יש את כל העדויות מכל הפרוטוקולים", טען.

סימון דוידסון ואשתו בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
סימון דוידסון ואשתו בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022/ראובן קסטרו

"הכתבה של וואלה! נוגעת לגבי תקופת הקורונה, בה פעלתי לטובת פתיחת האטרקציות הפתוחות", אמר דודיסון בהתייחסו לפרטי התחקיר, כפי שפורסמו אמש. "אפילו לא הצבעתי על הסעיף שנוגע לבריכות השחייה בגלל שהיה קשר כלשהו לדברים שעשיתי בעבר. אני נקי, מרגיש עם עצמי שלם לחלוטין", הבהיר. "אמשיך לפעול למען הספורט הישראלי, הוא נוגע לכל נקודה בחברה הישראלית. אמשיך לעשות את זה".

עוד הוסיף דוידסון: "כולם יודעים, חוץ מזה, שעשיתי גילוי נאות. רואים מה עשיתי לפני שנכנסתי לכנסת. הכל על השולחן, אין לי שום דבר להסתיר. כל חבר כנסת עשה משהו לפני, יש חברי כנסת שעבדו בחקלאות ומייצגים את החקלאים, אני גאה בזה שאני מייצג את הספורט הישראלי. אני לא רשום כדירקטור בשום חברה, לא חלק מהדירקטוריון ולא בעל החלטות, אשתי מנהלת את העסקים יותר טוב ממני".

ח״כ סימון דוידסון מופיע כדירקטור בחברות לניהול אתרי ספורט בבעלות אשתו. ללא, אתר רשמי
ח״כ סימון דוידסון מופיע כדירקטור בחברות לניהול אתרי ספורט בבעלות אשתו/אתר רשמי, ללא

אמש, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס לחשיפה לפיה ח"כ דוידסון ממפלגתו פעל מאז הושבע לחבר כנסת בדיונים, בתקנות ובחקיקה בנושאים שקשורים לחדרי כושר ובריכות שחייה. זאת למרות שאשתו נורית היא בעלים של חברה המפעילה קאנטרי גדול בעיר נתניה, שבו חדר כושר ובריכות שחייה - וזאת, מבלי להצהיר על כך.

בתוך כך, לפיד אמר בישיבת הסיעה כי "בגלל זה, כל צעד שסימון עושה מלווה בייעוץ משפטי צמוד של הכנסת ולא עושים דבר שלא מאושר על ידי הייעוץ המשפטי. ניגוד עניינים הוא מושג משפטי וצריך לתת למשפטנים לנהל אותו".

עוד אתמול, בייעוץ המשפטי אמרו בתגובה כי "לפני יותר משנה, במסגרת שחרורו מעיסוקו הנוסף של ח"כ דוידסון, בהתאם לעמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת, הופנתה תשומת ליבו לאפשרות של חשש מניגוד עניינים במקרים מסוימים. לא מוכרת לנו פניה מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully