וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים וארבעה פצועים בתאונה בכביש 6 ליד קריית גת

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:24

גבר בן 50 ושני צעירים נהרגו בתאונת דרכים במעורבות ארבעה כלי רכב. שניים מההרוגים נמצאו ללא סימני חיים ברכב בוער. מחקירת התאונה הקטלנית עולה כי רכב חצה בין הנתיבים הנגדיים מסיבה לא ברורה ופגע ברכבו של תושב נתיבות שנהרג, ואחר כך פגע ברכבם של שני תושבי כסייפה

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלושה בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו הערב (שני) בתאונת דרכים בכביש 6. התאונה, בה היו מעורבים ארבעה כלי רכב, התרחשה סמוך לקריית גת, בין מחלף קריית גת למחלף מאחז. מחקירת התאונה הקטלנית עולה כי רכב חצה בין הנתיבים הנגדיים מסיבה לא ברורה ופגע ברכבו של תושב נתיבות שנהרג, ואחר כך פגע ברכבם של שני תושבי כסייפה שנהרגו, בני דודים.

צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותם של השלושה, בהם גבר כבן 50. שני ההרוגים הנוספים, ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 חולצו על ידי כוחות כיבוי והצלה מרכב בוער במקום. לאחר חילוצם, לא נותר לצוותי מד"א אלא לקבוע את מותם במקום.

כמו כן, פינו צוותי מד"א לבית החולים את ארבעת הפצועים הנוספים, בהם שניים כבני 25 באורח בינוני ושניים נוספים באורח קל. כעת, בוחני תאונות הדרכים של המשטרה הגיעו לזירה והחלו לחקור את נסיבות המקרה.

הזירה בכביש 6 בה שלושה נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף קריית גת. 5 ביוני 2023. אגף תקשורת איחוד הצלה, אתר רשמי
שניים מההרוגים נמצאו בתוך רכב שרוף, הערב/אתר רשמי, אגף תקשורת איחוד הצלה
פארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 שנהרג בתאונה ליד קריית גת, 5 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
פארס מוחמד נסאסרה בן ה-19/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א'

"מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר", סיפר חובש רפואת חירום שעיה כץ, "תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוסיף החובש וסיפר כי "ברכב השני נפצעו שני גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 שנהרג בתאונה ליד קריית גת, 5 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א'
הזירה בכביש 6 בה שלושה נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף קריית גת. 5 ביוני 2023. איחוד והצלה, אתר רשמי
זירת התאונה, הערב/אתר רשמי, איחוד והצלה
הזירה בכביש 6 בה שלושה נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף קריית גת. 5 ביוני 2023. איחוד והצלה, אתר רשמי
זירת התאונה, הערב/אתר רשמי, איחוד והצלה

שלשום, נהרג גבר 45 בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח בנגב. התאונה התרחשה סמוך לשדה יואב באזור המועצה האזרחית לכיש. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, וחוקרי המשטרה אוספים ראיות וממצאים בזירה.

תאונה קטלנית נוספת התרחשה באזור הדרום בשבוע שעבר, כשפעוט כבן שנה וחצי נהרג בפזורה הבדואית אלהוושלה לאחר שנפגע מרכב. התינוק הובא למרפאה המקומית בדימונה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה והוא ללא סימני חיים. מאוחר יותר, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. על פי עדויות שהגיעו לגורמי הרפואה, הפעוט נדרס על ידי אחד מבני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully