וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנה וחצי נהרג מפגיעת רכב בדרום

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 17:51

פעוט תושב הפזורה הבדואית אלהוושלה שבנגב, נהרג לאחר שנפגע מרכב שבו נהג בן משפחתו. הוא הובא למרפאה המקומית כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה והוא ללא סימני חיים. מאוחר יותר, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

תאונת דרכים, שני הרוגים, בה היו מעורבים שלושה כלי רכב על כביש 25 בסמוך לדימונה 13.10.18. דוברות מד"א, מד"א
תאונת דרכים בנגב. תמונת ארכיון/מד"א, דוברות מד"א

פעוט כבן שנה וחצי תושב הפזורה הבדואית אלהוושלה נהרג היום (שלישי) לאחר שנפגע מרכב. הוא הובא למרפאה המקומית בדימונה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה והוא ללא סימני חיים. מאוחר יותר, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. על פי עדויות שהגיעו לגורמי הרפואה, הפעוט נדרס על ידי אחד מבני משפחתו.

בשעה 16:19 התקבל דיווח במוקד מד"א על פעוט שהובא למרפאה מקומית בדימונה לאחר שנפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על פעוט כבן שנה וחצי הסובל מפגיעה רב מערכתית, ובסיוע צוות המרפאה - קבעו את מותו. לאחר מכן, בוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הזירה ליד דימונה בה נמצא מת גבר כבן 40, 15 בינואר, 2022. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
ניידת מד"א באזור דימונה, תמונת ארכיון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בעשור האחרון נהרגו 93 ילדים כתוצאה מדריסה בסביבת הרכב, 84% מתוכם מתחת לגיל 4. עוד עולה מנתוני הארגון כי 68% מסך המקרים היו של ילדים מהחברה הערבית והבדואית.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים מסרה בתגובה: "ילדים צעירים הם נמוכים ולכן לא ניתן להבחין בהם מבעד למראות הרכב. הדרך הטובה ביותר למנוע דריסה בסביבת הרכב היא להפריד לחלוטין את אזור המשחק של הילדים מסביבת החנייה והנסיעה של רכבים, לצד השגחה על הילדים מקרוב וללא הסחת דעת כשהם משחקים בחצר. לצערי דריסה בסביבת הרכב מאופיינת בעיקר בחברה הערבית והבדואית, שם יש בעיה חמורה של תשתיות לקויות ומסוכנות. התאמת הסביבה והתשתיות לבטיחות הילדים, יכולה להציל חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully