וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 45 נהרג בהתהפכות טרקטורון ליד שדה יואב בנגב

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 20:56

מותו של רוכב הטרקטורון נקבע במקום. נערה בת 17 שהיתה על הטרקטורון יחד איתו לא נפצעה. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירה ואוספים ראיות בזירה. במשטרה הזכירו שיש לנהוג במשנה זהירות בנסיעה ברכבי שטח

בוידאו: הרוג בתאונת טרקטורון בנגב./תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 45 נהרג היום (שבת) בהתהפכות של טרקטורון בשטח פתוח בנגב, סמוך לשדה יואב באזור המועצה האזרחית לכיש. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. נערה בת 17 שהיתה גם היא בטרקטורון לא נפצעה ולא נזקקה לטיפול רפואי.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות התאונה קטלנית וחוקרי המשטרה אוספים ראיות וממצאים בזירה. במשטרה מבהירים שיש לנהוג במשנה זהירות בנסיעה ברכבי שטח, ולעשות זאת על פי החוק, חוק בצירים המתאימים לכך, תוך נקיטת כל אמצעי הבטיחות הנדרשים ושימוש בהתקני הריסון.

זירת התאונה בבית שמש, 11 באפריל 2023. איחוד הצלה
זירת התאונה שבה נהרג צעיר בן 21 בהתהפכות טרקטורון בבית שמש, 11 באפריל 2023/איחוד הצלה

ב-11 באפריל נהרג צעיר בן 21 בהתהפכות טרקטורון בפארק סמוך לרחוב רועי קליין בבית שמש. צעירה בת ה-29 שישבה לידו, פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלות בראש ובגפיים. מאוחר יותר, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

ביום שלישי נהרג בנגב פעוט כבן שנה וחצי, תושב הפזורה הבדואית אלהוושלה, לאחר שנפגע מרכב. הוא הובא למרפאה המקומית בדימונה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה והוא ללא סימני חיים. מאוחר יותר, צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. על פי עדויות שהגיעו לגורמי הרפואה, הפעוט נדרס על ידי אחד מבני משפחתו.

בסוף השבוע שעבר נהרגו חמישה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ. ביום ראשון נהרג אדם בהתהפכות רכב, שניים אחרים היו מעורבים בתאונת בתאונת דרכים בכביש 90. גבר נוסף, בן 45, נהרג בתאונה בכביש 411, וגבר חמישי מת ביער צ'רצ'יל סמוך לנוף הגליל. כמו כן, צעירה נפצעה קשה בתאונה ליד ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully