וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן עומדת מאחורי קמפיין הסתה נגד שוטרים: "ניסיון להעמיק את הקרע בעם"

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 9:16

השר בן גביר האשים אתמול את מתנגדי המהפכה המשפטית בהעברת פרטים אישיים של שוטרים, וקריאות לפגוע בהם. בהמשך, נמסר מהמשטרה כי אותם צילומי מסך הם ככל הנראה קמפיין איראני. בן גביר חזר בו מהאשמותיו: "מעורבות של מדינה זרה היא חמורה ביותר"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב לאחר הדיון בעניינו בבג"ץ/ביני אשכנזי

איראן עומדת ככל הנראה מאחורי קמפיין הסתה נגד שוטרים, שמטרתו להעמיק את הסכסוך הפנימי והקרע בציבור הישראלי - כך מסרו הבוקר (ראשון) גורמים במשטרה. הודעת המשטרה הבהירה כי הפרסומים וצילומי המסך השונים שהופצו ברשתות החברתיות בשעות האחרונות, בהם נראים כביכול אזרחים ישראלים מאיימים לפגוע בשוטרים או לחלופין קוראים לפגוע בהם, הם מזויפים. זאת לאחר שהאשים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את מתנגדי המהפכה המשפטית בפרסומים הללו.

"בהמשך לפרסומים הנפוצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות וכוללים אלפי ציוצים מהם עולה חשיפת פרטי שוטרים וקריאה לפעולה נגדם", מסרה המשטרה הלילה, "על פי בדיקת גורמי הביטחון, מתחזק החשד כי בסבירות גבוהה מדובר בקמפיין של מדינה זרה שמטרתו לגרום לחיכוך בציבור".

אתמול, בן גביר פרסם צילום מסך ובו ניתן להבחין בצ'אט באפליקציית המסרונים טלגרם בו לכאורה מתנגדי המהפכה המשפטית מפרסמים את פרטיו של איש משטרה וקוראים לפגוע בו. כמו כן, באותו צילום מסך מכונה איש המשטרה "שוטר עבריין".

"מתנגדי הרפורמה חוצים עוד קו אדום ומסוכן", כתב בן גביר בציוץ בטוויטר, "בימים האחרונים הם מפרסמים תמונות של שוטרים בצירוף מספרי הטלפון האישיים שלהם, הם מנסים להלך אימים על שוטרים ולמנוע מהם לבצע את עבודתם, מדובר בחציית קו חמורה ומסוכנת שמטרתה להטריד ולפגוע בשוטרים ובמשפחותיהם, אני נותן גיבוי מלא לשוטרים".

עוד בוואלה!

לפני הבחירות לוועדה לבחירת שופטים: ההפגנות נגד המהפכה המשפטית התחדשו

לכתבה המלאה
ציוץ של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בנוגע לפרסומים על תקיפת שוטרים. 11 ליוני 2023. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ציוץ ההתנצלות של השר בן גביר, הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

אולם, כשעה לאחר מכן חזר בו בן גביר בהאשמותיו, ומסר כי עודכן על ידי גורמי הביטחון שמדובר ככל הנראה בקמפיין של מדינה זרה. "כולי תקווה שציוצים אלו אכן לא מתוכנו (למרות שמעורבות של מדינה זרה היא חמורה ביותר) - תמיד אמשיך לתת גב לשוטרים מול מתקפות כלפיהם", מסר בציוץ נוסף.

אמש, בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, התחדשו ההפגנות נגד המהפכה המשפטית, זה השבוע ה-23. זאת, ימים לפני הבחירות לוועדה לבחירת שופטים - בעוד טרם נקבע אם אכן לקואליציה יהיו שני נציגים, על חשבון נציג אחד מהאופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully