וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: מוכן לקואליציה עם נתניהו - בתנאי שייפרד מ"שותפיו הטבעיים"

עודכן לאחרונה: 10.6.2023 / 22:51

יו"ר ישראל ביתנו קרא באופן חריג להקים קואליציה עם נתניהו, ללא החרדים והציונות הדתית ועוצמה יהודית. במפלגתו של ליברמן חוששים שהשיחות בבית הנשיא יולידו הסכמות בין הקואליציה ונציגי יש עתיד, שבין השאר יאפשרו את שובו של דרעי לשולחן הממשלה

בוידאו: ליברמן: מדינת ישראל מממנת יצירת רוב אנטי ציוני במדינה ציונית/"דין. תורה״ הכנס השנתי של המרכז ליהדות ומדינה של מכון הרטמן

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קרא הערב (שבת) באופן חריג להקים קואליציה עם נתניהו ועם שאר המפלגות הציוניות בכנסת, ללא החרדים והציונות הדתית ועוצמה יהודית, למרות שבשנים האחרונות הוא פוסל כל ישיבה תחת נתניהו בראשות הממשלה.

בציוץ בטוויטר ליברמן כתב, "אמרתי אינספור פעמים שמדינת ישראל כרגע זקוקה לקואליציה ציוניות וליברלית, כולל תנועת הליכוד וללא המפלגות החרדיות והמשיחיות. במידה ונתניהו יהיה מוכן להיפרד מהשותפים 'הטבעיים' שלו, אפעל בכל הכוח למען הקמת קואליציה ציונית וליברלית עם סדר יום ברור - כינון חוקה והפרדה בין דת ומדינה".

בישראל ביתנו חוששים שבשבועות הקרובים השיחות בבית הנשיא יולידו הסכמות בין הקואליציה ונציגי יש עתיד, שבין השאר יאפשרו את שובו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשולחן הממשלה בפתרון חוקי כזה או אחר. ליברמן סבור שצעד כזה יחזק את הקואליציה הנוכחית של נתניהו עם החרדים ומפלגות הימין ויקנה לה יציבות ארוכה ולכן התחיל לדבר על אלטרנטיבה של ממשלה בראשות נתניהו עם שותפים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully