וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפדופיל ג'פרי אפשטיין איים לחשוף רומן של גייטס עם שחקנית ברידג' רוסיה"

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 10:51

על פי מקורות, אפשטיין גילה על רומן שמייסד מיקרוסופט ניהל עם מילה אנטונובה כשהיה נשוי, ואיים עליו שיחזיר לפדופיל את הוצאות שכר הלימוד ששילם במקור בעבור שחקנית הברידג' כדי שתוכל להירשם לבית ספר לתכנות - או שיחשוף את הרומן

דיווח על התאבדות איש העסקים ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין, 10 באוגוסט 2019/צילום: רויטרס

עבריין המין והמיליארדר ג'פרי אפשטיין איים ככל הנראה על מייסד מיקרוסופט ביל גייטס וניסה לסחוט אותו בנוגע לרומן מחוץ לנישואים שניהל עם שחקנית ברידג' רוסיה, כך דיווח אמש (שני) "וול סטריט ג'ורנל".

מקורות המקורבים לנושא אמרו לעיתון כי אפשטיין גילה על הרומן של גייטס עם מילה אנטונובה ואיים עליו כדי שיחזיר לפדופיל הוצאות שכר הלימוד ששילם במקור בעבור אנטונובה כדי שתוכל להירשם לבית ספר לתכנות.

מילה אנטונובה, שחקנית ברידג' שניהל כנראה רומן עם ביל גייטס. טוויטר, צילום מסך
מילה אנטונובה/צילום מסך, טוויטר
ג'יליין מקסוול, ג'פרי אפשטיין, הנסיך אנדרו ווירג'יניה רוברטס. טוויטר, אתר רשמי
הנסיך אנדרו עם קטינה וגיליין מקסוול/אתר רשמי, טוויטר

האיום של אפשטיין על גייטס הגיע במייל ששלח ב-2017, לאחר שלא הצליח לשכנע את גייטס להצטרף לקרן צדקה בסך מיליארדי דולרים שניסה להקים, אמרו המקורות.

גייטס פגש את אנטונובה ב-2010 כשהיתה בשנות ה-20 לחייה ושיחק איתה ברידג'. בסרטון יוטיוב מאותה שנה, אנוטונובה מספרת על תחרות שבה שיחקה עם גייטס ואומרת כי "לא ניצחתי אותו, אבל ניסיתי לבעוט לו ברגל".

על פי מסמכים שהגיעו לידי ה"ג'ורנל", אנטונובה רצתה להקים עסק ללימוד ברידג' באופן מקוון וניסתה לגייס כספים. באמצעות היועץ הקרוב לגייטס, בוריס ניקוליץ', אנטונובה הוצגה לאפשטיין כדי שיסייע לה לגייס כספים ליוזמה שהיתה אמורה "לקדם ברידג' על ידי יצירה של שעורים למתחילים ולמתקדמים", נכתב דיווח.

ביל גייטס. GettyImages
ביל גייטס/GettyImages

אנטונובה וניקוליץ' נפגשו עם אפשטיין בביתו בניו יורק בנובמבר 2013, שם היא הציגה בפניו את ביקשה חצי מיליון דולר, על פי ה"ג'ורנל". אפשטיין בחר לא השקיע ביוזמה שלה. עם זאת, אנטונובה נשארה בדירה בניו יורק שנה לאחר מכן שאותה סיפק לה אפשטיין. "לא הייתי איתו בקשר או עם אנשים אחרים", היא אמרה. "אפשטיין הסכים לשלם על לימודי התכנות, הוא שילם ישירות לבית הספר. כששאלתי אותו, הוא אמר שהוא עשיר ורוצה לעזור לאנשים שהוא יכול לעזור להם".

על פי הדיווח, אפשטיין ניסה באותה תקופה להקים קרן משלו עם בנק ג'יי.פי. מורגן שתנאיה היו שאנשים מאד עשירים יבצעו השקעה מינימלית בסך 100 מיליון דולר וישלמו לאפשטיין מיליונים בדמי ניהול ועמלות. הקרן היתה אמורה להיות הדרך של אפשטיין לשקם את התדמית שלו לאחר שנאלץ להירשם כעבריין מין והודה באשמה ב-2008 בסחר בקטינות לטובת מין. ייסוד הקרן היה מתונה בתמיכה של גייטס.

ג'יליין מקסוול וג'פרי אפשטיין. US District Attorney’s Office, אתר רשמי
ג'פרי אפשטיין והעוזרת שלו גיליין מקסוול/אתר רשמי, US District Attorney’s Office

ב-2017, אפשטיין שלח לגייטס מייל לגבי אנטונובה לאחר שהרומן ביניהם הסתיים, אמרו המקורות. במייל, הוא ביקש מגייטס להחזיר לו את הכסף ששילם על לימודי אנטונובה בבית הספר למחשבים. "הטון של המייל מאפשטיין היה שהוא יודע על הרומן ועשוי לחשוף אותו", דיווח ה"ג'ורנל". דובר של גייטס אמר כי "לא היו למייסד מיקרוסופט שום עסקים עם אפשטיין".

שנתיים לאחר מכן, ב-2019, התובעים הפדרליים האשימו את אפשטיין בסחר בקטינות לטובת מין וקשירת קשר לבצע סחר בנשים למטרות מין. אפשטיין הכחיש את ההאשמות ובית המשפט סרב לשחררו בערבות. הוא מת לאחר כמה חודשים בבית הכלא, ככל הנראה בהתאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully