וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהמתין למשפטו: סוכן הדוגמניות של ג'פרי אפשטיין תלה עצמו בתא המעצר

עודכן לאחרונה: 19.2.2022 / 19:05

ז'אן לוק ברונל הורשע בכך שאיתר וסרסר בנערות ונשים עבור אפשטיין, שהתאבד בתלייה בבית המאסר במנהטן. הוא נותר במעצר בפריז בזמן שהמתין למשפטו בגין תקיפות מיניות ואונס, והיום נמצא מת בתאו. הרשויות בצרפת מסרו כי "לא הייתה הפרה" באבטחתו בזמן המעצר

ז'אן-לוק ברונל סוכן דוגמניות מצרפת החשוד בפרשת ג'פרי אפשטיין, 2008. ללא, צילום מסך
הקים עם אפשטיין את סוכנות הדוגמניות. ז'אן-לוק ברונל/צילום מסך, ללא

ז'אן לוק ברונל, מנהל סוכנות דוגמנות שהורשע בגין שסרסר בנערות עבור המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, נמצא מת בתא מעצר בבית כלא בפריז - כך דווח היום (שבת) בתקשורת הצרפתית.

ברונל נכלא בדצמבר 2020 ונמצא מת בבית הסוהר לה סנטה בעת שהמתין למשפט בגין תקיפות מיניות ואונס. הצרפתי בן ה-74 ניהל את סוכנות "קארין מודלס" והיה בשותפות עסקית עם אפשטיין לאחר שהקימו יחדיו את סוכנות MC2 Model Management.

צילום מסך מתוך סדרת הדוקו "ג'פרי אפשטיין: עושר מחריד" בנטפליקס. נטפליקס, צילום מסך
תלה את עצמו במנהטן ב-2019. ג'פרי אפשטיין/צילום מסך, נטפליקס

נחקר בעבר בחשד לסחר בילדות

לאחר התאבדותו של אפשטיין עצמו בבית כלא במנהטן באוגוסט 2019, ברונל הסתתר מהרשויות ונעצר בהמשך על ידי המשטרה בצרפת. הוא נחקר בעבר גם בחשד לסחר בנערות, כולל ילדות עד גיל 12, כך על פי התקשורת הצרפתית.

ברונל עבד כסוכן דוגמניות בפריז מאז סוף שנות ה-70 והכיר את אפשטיין באמצעות חברתו ושותפתו לשעבר, גיליין מקסוול, בתו של איל התקשורת הבריטי רוברט מקסוול. רשויות הכליאה בצרפת אמרו כי "לא התרחשה הפרה" באבטחה בכלא, ונפתחה חקירה לנסיבת המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully