וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גזר הדין: ג'יליין מקסוול הושמה תחת השגחה מפני התאבדות

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 13:44

מקסוול, בת ה-60, צפויה לקבל את גזר דינה ביום שלישי, לאחר שהורשעה בסחר בקטין למטרות מין ובאישומים נוספים שקשורים לאיל ההון ג'פרי אפשטיין, שהתאבד בתא מעצרו ביולי 2019. התביעה ביקשה לגזור עליה 30-55 שנה בכלא

ג'יליין מקסוול הושמה תחת השגחה מפני התאבדות אף שאינה בעלת נטיות אובדניות, כך על פי מכתב שהוגש בשבת על ידי עורך דינה. לדבריו, יכול להיות שיהיה צורך לדחות את הקראת גזר הדין.

מקסוול, בת ה-60, צפויה לקבל את גזר דינה ביום שלישי בבית משפט פדרלי במנהטן, לאחר שהורשעה בסחר בקטין למטרות מין ובאישומים נוספים שקשורים לאיל ההון ג'פרי אפשטיין, שהתאבד בתא מעצרו ביולי 2019 לאחר שהואשם בסחר בקטינות למטרות מין. מקסוול עצורה כעת במתקן מעצר פדרלי בברוקלין.

נפתח משפטה של ג'יליין מקסוול

בווידאו: פתיחת משפטה של גיליין מקסוול/צילום: רויטרס

לדברי עורך הדין בובי סטרנהיים, מקסוול נשלחה בפתאומיות לבידוד והושמה תחת השגחה מפני התאבדות ביום שישי בלי שעברה הערכה פסיכולוגית לפני כן ו"ללא הצדקה". "נפגשתי עם גברת מקסוול היום, היא אינה עומדת להתאבד", הוא כתב.

סטרנהיים אמר כי מקסוול עברה הערכה פסיכולוגית בשבת, ונמצא כי אינה בעלת נטיות אובדניות. עורך הדין טען גם כי היא אינה מסוגלת להתכונן כראוי לגזר הדין. "אם מקסוול תישאר תחת השגחה מפני התאבדות, לא תוכל לעבור על מסמכים לפני גזר הדין, תסבול מחוסר שינה ולא תקבל די זמן להיפגש עם עורך דין, נבקש הארכה ביום שני", הוא אמר.

ג'פרי אפשטיין עם גיליין מקסוול באירוע בניו יורק, 15 במרץ 2005. GettyImages
ילדות קשה. ג'יליין מקסוול וג'פרי אפשטיין/GettyImages

התובעים הפדרליים ביקשו מהשופט לגזור על מקסוול עונש של 30-55 שנה בכלא, בטענה כי "היא קיבלה החלטה לנצל מינית קטינות". עורכי דינה ביקשו בשבוע שעבר מהשופט לגזור עליה 4.25-5.25 שנה בכלא בטענה כי ילדותה הקשה גרמה לה להתחבר עם אפשטיין ולהיות נתונה למרותו.

מקסוול נעצרה שנה לאחר שאפשטיין התאבד, ונמצאת בכלא מאז. על פי התביעה, היא סייעה לאפשטיין לגבש תוכנית לפתות נערות צעירות לקיים מערכת יחסים מינית איתו ב-1994-2004. מקסוול נמצאה אשמה בחמישה סעיפים פדרליים בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully