וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בדרום התעורר בבית החולים

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 22:44

אליה דומנוביץ', התעורר בבית החולים למשמע החדשות המצערות על מות בנו התינוק בתאונת הדרכים בדרום בשבוע שעבר. האב הודה לכל מי שהתפלל לשלומו, ולצוות הרפואי על הטיפול המסור שלו. "עכשיו אנחנו רוצים להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום"

באדיבות המשפחה/באדיבות המשפחה

אביו של מעיין דומנוביץ', התינוק בן השמונה חודשים שנהרג בתאונת הדרכים בדרום, התעורר היום (חמישי) מבית החולים, וקיבל את החדשות המצערות על מות בנו.

מעיין דומנוביץ', נהרג בשבוע שעבר בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 40 בצומת הנגב לכיוון דרום. אביו ואמו, אליה ואילה, נפצעו גם הם בתאונה ואושפזו בבית החולים סורוקה. אביו של התינוק, אליה דומנוביץ', התעורר היום בבית החולים לאחר שהיה מאושפז במצב קשה.

אליה דומנוביץ', אביו של מעיין בן השנה שנהרג בתאונה בכביש 40. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
מודה על התפילות ועל הטיפול המסור, אליה דומנוביץ'/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
מעין דומנוביץ', התינוק שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בדרום. באדיבות המשפחה
""זכינו בילד מופלא ומתוק", מעין דומנוביץ'/באדיבות המשפחה

"התעוררתי וגיליתי שקיבלתי מכם חיבוק ענקי", מסר האב בסרטון תודה לכל המתפללי לשלומו, "בתפילות, בהפרשות חלה, במעשים טובים, בלימוד תורה, באמת באמת מכל הלב". האב המשיך והודה גם לצוות הרפואי של בית החולים על הטיפול המסור. "עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום", מסר האב.

"זכינו בילד מופלא ומתוק, בן עשרה חודשים שהביא לנו כל כך הרבה אור", ספדה האם לבנה הפעוט בשבוע שעבר בעודה בעצמה לקראת ניתוח, "אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש ולהודות". "היינו בחידון התנ"ך באירוע, בדרך לכאן", סיפר גם משה דומנוביץ, סבו של הפעוט, "זה נחת עלינו כמו פצצה. זקוקים להרבה רחמי שמיים, התאונה הזו מפרקת משפחה", הוסיף.

הלווייתו של מעין דומנוביץ', התינוק שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בדרום. 28 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
הלוויתו של התינוק מעין דומנוביץ'/אתר רשמי, ללא

מוקדם יותר השבוע, באריך בית המשפט את מעצרה של החשודה בגרימה התאונה בה נהרג הפעוט, יאנה בלום. בהמשך היום צפי להתקיים דיון בעניינה של בלום, לאחר שמעצרה הוארך עד ה-9 באפריל.

בלום, בת ה-25 חשודה כי נהגה תחת השפעת אלכוהול וסמים וסטתה מנתיב התנועה. כמו כן, התגלה כי בלום ביצעה בעבר עבירה דומה לפני כמה שנים, כשנהגה בשכרות ורשיונה נשלל ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully