וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין בן ה-8 חודשים הובא למנוחות, הוריו עדיין מאושפזים: "איך אפשר להספיד תינוק?"

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 13:48

התינוק נקבר ללא נוכחות הוריו, שלא יכלו להגיע בשל פציעתם. דודו ספד לו בשמם: "קיבלנו שמונה חודשים של אושר, עכשיו אנחנו צריכים להחזיר את המתנה". סבו משה: "היית לנו מעין של חיים. המבט החודר כשעיניי פגשו את עינך היה מיוחד. סבתא הייתה מתחזקת מלראות אותך"

בווידאו: בני משפחתו של מעיין בן השנה שנהרג בתאונה בדרום: "תאונה מפרקת משפחה"/יניר יגנה

מאות בני אדם השתתפו היום (שישי) בהלווייתו של התינוק מעיין דומנוביץ' בן השמונה חודשים מהיישוב נוקדים, שנהרג השבוע בתאונת הדרכים הקשה בדרום. אביו ואמו של מעין, אליה ואילה, שנפצעו קשה ובינוני בתאונה, עדיין מאושפזים בבית החולים, ולא הגיעו להלוויה.

"קיבלנו מהקדוש ברוך הוא שמונה חודשים של שמחה ואושר, והיום אנחנו צריכים להחזיר את המתנה הזאת", ספד לו דודו בשם אמו ואביו. "אנחנו מודים להקב"ה שזיכה אותנו להיות ההורים של מעין. קראנו לו מעין, מקור מים חיים, מעיינות שיש בארץ ישראל. הוא נהרג בעת טיול בארץ ישראל ואנו קוברים אותו בכפר עציון לצד לוחמי תש"ח שזכו להילחם על הארץ הזאת".

מעין דומנוביץ', התינוק שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בדרום. באדיבות המשפחה
מעין דומנוביץ', התינוק שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בדרום/באדיבות המשפחה

סבו של התינוק, משה דומנוביץ', ספד לו: "זה קשה, מאוד מאוד קשה. איך מספידים תינוק בן שמונה חודשים? ואיך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים?".

"אהבנו אותך בכל לבבנו ובכל מאודנו, היית לנו מעין של חיים. כשעיניי פגשו את עינך זה היה משהו מיוחד, המבט החודר", הוסיף הסב. "סבתא הייתה מתחזקת מלראות אותך, ולפתע המעיין יבש. אבל כולנו נתחזק מכוחות החיוך שנתת לנו, ומעיין הדמעות יבש".

עוד בוואלה!

תינוק בן שנה וחצי טבע למוות בבריכה פרטית ביישוב ליד אשקלון

לכתבה המלאה
הלווייתו של מעין דומנוביץ', התינוק שנהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בדרום. 28 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
"היית לנו מעין של חיים". הלווייתו של מעין, היום/אתר רשמי, ללא

גם הרב שמעון לביא, ראש ישיבת אור עציון, ספד למעין: "הלב נקרע ללוות נשמה זכה וטהורה לעולם שכולו קודש. לפעמים המילים לא יכולות לבטא את גודל הכאב. אפילו אבא ואימא לא פה". ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת ישע, שלמה נאמן: "מול קבר של מעין הקטן נגמרות המילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully