וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן שנה וחצי טבע למוות בבריכה פרטית ביישוב ליד אשקלון

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 13:58

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו החייאה ופינה אותו למרכז הרפואי ברזילי - אך למרות המאמצים לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. חוקרי המשטרה הגיעו לזירה ובודקים את פרטי המקרה. "ראינו אותו שוכב בחצר הקדמית ללא דופק ונשימה", שחזרה פרמדיקית מד"א

גבר כבן 50 טבע באילת/"חדשות העולם"

פעוט בן שנה וחצי טבע למוות היום (שישי) בבריכה פרטית בבית ביישוב באר גנים שליד אשקלון. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו החייאה ופינה אותו למרכז הרפואי ברזילי - אך למרות המאמצים לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. חוקרי המשטרה הגיעו לזירה ובודקים את פרטי המקרה.

פרמדיקית מד"א נועה אביטבול סיפרה כי כשהגיעה לבית, ראתה את הפעוט בחצר הקדמית. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה וביצעו בו פעולות החייאה", שחזרה. "סיפרו לנו שהוא נמשה מהבריכה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מתנפחים צפים בתוך בריכת שחייה ביתית. ShutterStock
נמצא ללא דופק ונשימה. אילוסטרציה/ShutterStock

לפני שלושה שבועות ילד בן ארבע טבע למוות בבריכה בצימר בקצרין. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום. משפחתו של הילד הגיעה ממבשרת ציון להתארח בצימר ביישוב. הילד נמשה מהמים על ידי בן משפחה, ובתום מאמצי הצוות הרפואי - נקבע מותו.

חובש מד"א שילה מייברג סיפר, כי "מדובר באירוע קשה מאוד. הילד נמצא מחוסר הכרה בבריכה ונמשה החוצה". הוא המשיך, "כשהגענו הוא שכב סמוך לבריכה וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד מד"א", סיפר החובש. "המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות במשך יותר משעה ורבע אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully