וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הפעוט שנהרג בתאונה בדרום: "היינו בדרך לטיול, ברגע אחד החיים התהפכו"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 14:35

התאונה אירעה אתמול בכביש 40, ובה מצא בן השנה את מותו לאחר שאותר בזירה ללא רוח חיים. אמו, שבנה בן ה-7 ובעלה עודם פצועים קשה, הורתה על תרומת איברי הפעוט ופנתה לציבור: "התפללו לרפואת הפצועים, שיהיו לנו כוחות"

בווידאו: בני משפחתו של מעיין בן השנה שנהרג בתאונה בדרום: "תאונה מפרקת משפחה"/יניר יגנה

אילה דומנביץ, אמו של מעיין בן השנה שנהרג אתמול בתאונת דרכים בדרום, סיפרה על האסון הפתאומי שהתרחש ביום העצמאות. "היינו בדרך לטיול על הילדים בעין עבדת ולאחר מכן לעל האש משפחתי, ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו", אמרה. בהמשך, קראה לציבור להתפלל עבור הפצועים, בהם בנה בן ה-7 ובעלה שמצבם עדיין מוגדר קשה. "התפללו לרפואת אליה ואורי, ושיהיו לנו כוחות", אמרה.

"זכינו בילד מופלא ומתוק, בן עשרה חודשים שהביא לנו כל כך הרבה אור", ספדה האם לבנה הפעוט, שאת איבריו ביקשה לתרום אתמול בעודה פצועה ולקראת ניתוח. "היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש ולהודות", הוסיפה.

"היינו בחידון התנ"ך באירוע, בדרך לכאן", סיפר גם משה דומנוביץ, סבו של הפעוט. "זה נחת עלינו כמו פצצה. זקוקים להרבה רחמי שמיים, התאונה הזו מפרקת משפחה", הוסיף, ופנה גם הוא לציבור בבקשה לתפילות. "הנכד הקטן שלי נהרג, הבן שלי והנכד שלי פצועים קשה. אני מבקש שכולם יתפללו", אמר.

אמבולנס בזירת ירי בלוד, 26 באוגוסט 2022. מד"א
"תאונה מפרקת משפחה"/מד"א

מחקירת המקרה עולה כי התאונה התרחשה בין שני כלי רכב בכביש 40 בצומת הנגב לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הפעוט, מעיין דומנוביץ' מהיישוב נוקדים שבגוש עציון, אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7, נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני.

מבדיקה ראשונית לאלכהול שעשו לנהגת הפוגעת לא נמצאו ממצאים לאלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully