וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטתה מהנתיב, תחת השפעת אלכוהול וסמים": יאנה בלום היא הנהגת החשודה בגרימת מותו של פעוט

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 16:36

בית המשפט האריך ביומיים את מעצרה של בלום, שנפצעה בעצמה בתאונה שהתרחשה ביום העצמאות בכביש 40 שבדרום, בה נהרג מעיין דומנוביץ' בן השנה - על כן לא נכחה בדיון. עוד צוין כי החשודה ביצעה בעבר עבירה דומה, וכי קיימת עילת מסוכנות למעצרה

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אמש (שבת) ביומיים את מעצרה של יאנה בלום החשודה במעורבות בתאונה שהתרחשה בשבוע שעבר בכביש 40, בעקבותיה נהרג מעיין דומנוביץ' בן השנה. לחשודה מיוחסות עבירות המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. בלום היא בת שכולה לאחר שאביה נרצח בפיגוע בדולפינריום בשנת 2001.

הדיון התרחש ללא נוכחותה של בלום, שנפצעה בעצמה בתאונה הקטלנית ועודה מאושפזת. עוד צוין כי לפי החשד בלום נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וסטתה מנתיב הנסיעה, וכן כי ביצעה בעבר עבירה דומה - על כן קיימת עילת מעצר של מסוכנות. לפני כמה שנים במהלך בדיקה שגרתית נעצרה בלום כשנהגה בשכרות ורישיונה נשלל.

בלום הייתה בת שנתיים כשאיבדה את אביה, יאן, בפיגוע בדולפינריום בתל אביב ביוני 2001, שבו נרצחו 21 בני אדם. האב עבד כמאבטח במועדון כשמחבל מתאבד פוצץ את עצמו. הוא נפצע קשה ומת מפצעיו כעבור שלושה ימים.

יאנה בלום, הנהגת המעורבת בתאונה בה נהרג הפעוט מעיין דומנוביץ' וחשודה בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים. יאנה בלום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יאנה בלום, הנהגת המעורבת בתאונה בה נהרג הפעוט מעיין דומנוביץ' וחשודה בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשודה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים. יאנה בלום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מרשתנו מצויה במצב נפשי קשה מאוד, עם היוודע לה תוצאות התאונה היא לקתה בהלם וזעזוע והיא מבקשת להשתתף באבלה הכבד של המשפחה", נמסר מטעם עורכי דינה של החשודה, גיא שמר ושלמה ערד. "היא אינה זוכרת דבר מהתאונה, על כן לא נתייחס להיבטי התאונה ונמתין לסיום החקירה".

מחקירת המקרה עולה כי התאונה התרחשה בין שני כלי רכב בכביש 40 בצומת הנגב לכיוון דרום. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הפעוט בן השנה מהיישוב נוקדים שבגוש עציון. אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7 נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
נהרג ביום העצמאות, מעיין דומנוביץ' בן השנה/באדיבות המשפחה
פעוט נהרג בתאונת דרכים בכביש 40, 26 באפריל 2023. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, יום רביעי/אתר רשמי, דוברות מד"א

ביום שישי הובא מעיין למנוחות, לאחר שאיבריו נתרמו. "היינו בדרך לטיול ולאחר מכן לעל האש משפחתי, ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו", סיפרה אילה דומנביץ, אמו של מעיין, שהוסיפה: "התפללו לרפואת אליה ואורי, ושיהיו לנו כוחות", תוך שהיא מאזכרת את בעלה ובנה שנפצעו בתאונה.

"היינו בחידון התנ"ך באירוע, בדרך לכאן", סיפר גם משה דומנוביץ, סבו של הפעוט. "זה נחת עלינו כמו פצצה. זקוקים להרבה רחמי שמיים, התאונה הזו מפרקת משפחה", הוסיף, ופנה גם הוא לציבור בבקשה לתפילות. "הנכד הקטן שלי נהרג, הבן שלי והנכד שלי פצועים קשה. אני מבקש שכולם יתפללו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully