וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הנהגת המעורבת בתאונה הקטלנית בנגב צרכה סמים ואלכוהול במסיבת טבע

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 6:20

על פי חקירת המשטרה, יאנה בלום בת ה-25 מראשון לציון החשודה בגרימת מותו של התינוק מעיין דומנוביץ', הייתה בדרכה חזרה ממסיבת טבע בחאן בדרום, בה צרכה אלכוהול וסמים. כמו כן, מדובר בפעם בשנייה שנתפסה נוהגת בשכרות. מעצרה של החשודה הוארך אתמול

בווידאו: פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב/צילום: דוברות מד"א

מחקירת המשטרה עלה היום (ראשון) כי יאנה בלום בת ה-25 מראשון לציון, החשודה במעורבות בתאונה בכביש 40 והריגת מעיין דומנוביץ' בן השנה, נהגה ברכב לאחר שהייתה במסיבת טבע בחאן בדרום. החשודה, לפי טענת המשטרה, הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול אותם צרכה במסיבה.

יאנה בלום, הנהגת המעורבת בתאונה בה נהרג הפעוט מעיין דומנוביץ' וחשודה בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חזרה ממסיבת טבע והייתה תחת השפעת סמים, יאנה בלום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, האריך בית משפט השלום את מעצרה של בלום. הדיון על הארכת מעצרה נעשה ללא נוכחותה של החשודה, משום שהיא עודה מאושפזת מפציעותיה בעקבות התאונה. עוד צויין בדיון כי לפי החשד בלום נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וסטתה מנתיב הנסיעה, וכן כי ביצעה בעבר עבירה דומה - על כן קיימת עילת מעצר של מסוכנות. לפני כמה שנים במהלך בדיקה שגרתית נעצרה בלום כשנהגה בשכרות ורישיונה נשלל.

בלום היא בת שכולה לאחר שאביה נרצח בפיגוע בדולפינריום בשנת 2001. בלום הייתה בת שנתיים כשאיבדה את אביה, יאן, בפיגוע. האב עבד כמאבטח במועדון כשמחבל מתאבד פוצץ את עצמו. הוא נפצע קשה ומת מפצעיו כעבור שלושה ימים.

מעיין דומנוביץ', בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרום. באדיבות המשפחה
התינוק מעיין דומנוביץ' שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40/באדיבות המשפחה

ביום רביעי, נהרג התינוק מעיין דומנוביץ' היישוב נוקדים שבגוש עציון בתאונת הדרכים בכביש 40. . צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של התינוק לאחר שנמצא ללא סימני חיים. אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7, נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני. יומיים לאחר מכן הובא התינוק למנוחות, כשהוריו עדיין מאושפזים ולא יכלו להגיע להלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully