וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה נגד להט"ב בתל אביב: אבנים הושלכו לעבר דירתו של צעיר

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 18:05

צעירים שעברו ליד דירתו של דודו אדראי ראו כי הוא וחבריו מבצעים חזרות למופע דראג, והחלו לצעוק לעברם קללות. לאחר מכן, לקחו הצעירים אבנים וזרקו למרפסת דירתו. "הממשלה הופכת את הקהילה לשעיר לעזאזל. זה דומה לפוגרום", האשים

בווידאו: הסרטון שהוביל לתקיפת 3 צעירים מאום אל פחם/תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

צעירים השליכו אתמול (שבת) אבנים אל עבר דירתו של צעיר בדרום תל אביב, לאחר שחשדו כי הוא הומו. "החלו להיזרק אבנים אחת אחר השניה. אם מישהו מאיתנו היה יושב, אבן הייתה פוגעת לנו בראש".

הצעיר, דודו אדראי, ערך יחד עם חבריו חזרות למופע דראג במרפסת בביתו. צעירים שעברו ברחוב ראו אותם והחלו לקלל את אדראי עקב נטייתו המינית. לאחר מכן, השליכו הצעירים אבנים אל עבר הדירה כמה פעמים. לטענתו של אדראי, לאחר שהתלונן למשטרה, השוטר לא לקח עדות, והצעירים לא נתפסו.

פשע שנאה: זריקת אבנים אל עבר ביתו של צעיר להט"ב בתל אביב. 30 באפריל 2023. האגודה למען הלהט״ב, אתר רשמי
"עצוב שזה המקום שאנחנו נמצאים בו", דודו אדראי, הצעיר שלביתו נזרקו אבנים/אתר רשמי, האגודה למען הלהט״ב

"בזמן שעשינו חזרות שמענו קריאות מבחוץ של קללות ואמירות שצעקו 'יא הומו'. יצאתי וראיתי שלושה נערים צעירים, ניסיתי לדבר איתם ולהרגיע את הרוחות". סיפר אדראי, "כשנכנסנו לסלון החלו להיזרק אבנים אחת אחר השניה. באחת הפעמים שזרקו הבנתי שאם מישהו מאיתנו היה יושב, אבן היתה פוגעת לו בראש".

אדראי ממשיך ומשתף בתחושותיו בעקבות המקרה. "אחרי שהוקמה הממשלה הזו, שמצאה את הקהילה הגאה כשעיר לעזאזל, מצבנו נעשה גרוע יותר. השנאה והאמירות שלהם מחלחלות לרחוב, ההסתה מגיעה לבני הנוער ולא רק ואני שואל את עצמי לאן הגענו? למה החושך הזה ולמה מי שנושא בנטל המדינה באהבה צריך לעבור דברים כאלה שדומים לפוגרומים. אני עצוב שזה המקום שאנחנו נמצאים בו. אני רואה אל מול עיני את חורבן הבית והלב שלי כואב".

פשע שנאה: זריקת אבנים אל עבר ביתו של צעיר להט"ב בתל אביב. 30 באפריל 2023. האגודה למען הלהט״ב, אתר רשמי
אבן שנזרקה אל ביתו של אדראי/אתר רשמי, האגודה למען הלהט״ב

יו"ר האגודה למען הלהט"ב הילה פאר מסרה כי "אנחנו שוב עדים לעלייה המשתוללת של הלהט"בופוביה ברחובות שלא פוסחת על אף אחד ואחת מאיתנו. כבר זמן מה שאנחנו מתריעים על אוזלת ידה של המשטרה ואנחנו זרות ואומרות: אם לא יהיה שינוי מדיניות כולל בטיפול במקרי להט"בופוביה עוד ועוד להט"ב יפגעו. לא נאפשר לזה לקרות. על המשטרה לקחת אחריות מיידית על אוזלת ידה ועל המחדלים שמתרחשים בשטח על חשבוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully