וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמישהו יתקשר 911. עכשיו!": נער בכתה ז' השתלט על אוטובוס הסעות לאחר שהנהג איבד הכרה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 13:47

דילון ריבס ממישיגן בארה"ב עבר מיד למושב הנהג כשהבחין שהנהג מחוסר הכרה, לחץ על הבלמים וניווט את האוטובוס הרחק מהתנועה בכביש ועצר בצד, על פי סרטון וידאו שהועלה לרשתות. ריבס גם הורה לחבריו להזעיק עזרה

נער בכתה ז' נהפך לגיבור קהילה במישיגן בשבוע שעבר, לאחר שהשתלט על אוטובוס הסעות שהיה על סף התרסקות בעקבות איבוד הכרה של הנהג.

דילון ריבס היה באוטובוס ההסעות עם תלמידים אחרים בדרכו הביתה מבית הספר "קרטר" בוורן, מצפון לדטרויט, כשהנהג החל להרגיש סחרחורת ואיבד הכרה, נאמר בהצהרה של מפקח החינוך באזור. ריבס עבר למושב הנהג כשהבחין שהנהג מחוסר הכרה, לחץ על הבלמים וניווט את האוטובוס הרחק מהתנועה בכביש ועצר בצד, על פי סרטון וידאו שהועלה לרשתות.

"שמישהו יתקשר 911. עכשיו!", ריבס צעק לתלמידים האחרים שהיו על האוטובוס, וצוותי חירום ומנהל בית הספר הגיעו למקום. איש לא נפגע בתקרית. ריבס הצליח גם למנוע מהאוטובוס לפגוע במכונית אחרת ובבית, נכתב בפוסט בפייסבוק של חבר העירייה ג'ונתן לפרטי.

דילון ריבס בכתה ז ממישיגן הציל אוטובוס הסעות לאחר שהנהג איבד הכרה. טוויטר, צילום מסך
דילון ריבס/צילום מסך, טוויטר

צוותי החירום טיפלו בנהג בזמן שהתלמידים הועלו לאוטובוס אחר והגיעו בבטחה הביתה. "העיר וורן מאוד גאה בגיבור בכתה ז' שלנו", נכתב בפוסט. "הבחור הצעיר הזה זינק לפעולה...ומנע את מה שיכול היה להיות תאונה טרגית".

מפקח החינוך האזורי, רוברט ליברנואה, הוסיף: "התלמיד שעזר לעצור את האוטובוס עשה את כל ההבדל, ואיני יכול להיות יותר גאה ממה שאני עכשיו".

אמו של ריבס, אירטה, אמרה במסיבת עיתונאים ביום חמישי כי כשצפתהב סרטון של בנה במושב הנהג, "לבה פעם בחוזקה". "איני יכולה להביע את הגאווה שאני חשה" היא אמרה על דילון. האב, סטיב, הסביר כי נהג לנסוע עם בנו כשהיה תינוק על ברכיו בדרכים כפריות שקטות כדי להרדים אותו. דילון גם התאמן בחניות והוא נהג מיומן בעגלות גולף, אמרו הוריו. "זה כבוד. יש לנו גיבור קטן", אמר האב. "הוא יכול לנהוג בכל אחת מהמכוניות בחוץ וזה יהיה בסדר. אני מבטיח לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully