וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי תאונות אוטובוס בתוך דקות: 19 נוסעים נפצעו, נהג רכב פרטי נהרג

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 19:59

אוטובוס הידרדר לוואדי לאחר שהתנגש ברכב פרטי סמוך ללטרון. הנוסעים חילצו את עצמם ופונו לבתי חולים באזור. כמה דקות לאחר מכן, נהג מכונית נלכד ברכבו לאחר שהתנגש באוטובוס - ונהרג במקום. "הרכב היה מעוך בשול הכביש"

בווידאו: 19 פצועים בתאונה במחלף נחשון/מד"א

19 נוסעי אוטובוס נפצעו היום (ראשון) קל בתאונת דרכים עם רכב פרטי במחלף נחשון הסמוך ללטרון. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הפצועים לבתי החולים קפלן ושמיר-אסף הרופא. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה.

תאונת דרכים סמוך למחלף נחשון בין רכב פרטי לאוטובוס. 26 במרץ 2023. דוברות מד"א, אתר רשמי
19 נוסעים נפצעו קל. זירת התאונה בצומת נחשון/אתר רשמי, דוברות מד"א

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, אופיר שיש, סיפר כי צוותי הרפואה שהוזעקו למקום הבחינו ברכב פרטי מעוך כשנהג נמצא בתוכו ואוטובוס שפרץ את מעקה הבטיחות ונפל לוואדי בצד הדרך. "מהאוטובוס חילצו את עצמם 18 נוסעים, נהג הרכב, שספג פציעות קלות, יצא גם הוא עצמאית", סיפר.

עוד בוואלה!

אוטובוס התדרדר לתוך תעלה בצפון; שתי נשים נהרגו בתאונות דרכים

לכתבה המלאה

דקות לאחר מכן, גבר בשנות ה-60 לחייו נהרג לאחר שרכבו התנגש באוטובוס בכביש 557 שבצפון השומרון. צוות מד"א שהוזעק למקום סיפר כי הנהג היה לכוד ברכבו, שהיה מעוך בשול הכביש, ולאחר ניסיונות חילוץ של הנהג, נאלץ לקבוע את מותו. 12 הנוסעים שהיו באוטובוס לא נזקקו לטיפול רפואי.

תאונת דרכים בכביש 557 סמוך לשופה. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
הרכב היה מעוך. התאונה הקטלנית בשומרון/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

"תוך כדי פעולות חילוץ של נהג הרכב ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו אנשי מד"א, חארת כליב ויצחק הירשפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully