וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס התדרדר לתוך תעלה בצפון; שתי נשים נהרגו בתאונות דרכים

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 22:13

אישה כבת 50 נמצאה ללא רוח חיים במושב הקדמי של הרכב, לאחר שהתנגשה במשאית ביישוב שלומי שבגליל. במקביל, אוטובוס עם 10 נוסעים הידרדר - שתי נוסעות בשנות ה-30 נפצעו קל, 8 הוגדרו נפגעי חרדה. בשעות הערב אישה כבת 30 נהרגה מפגיעת רכב בלב השרון

תאונות דרכים בצפון: אוטובוס התדרדר במושב רכסים; אישה נהרגה בהתנגשות עם משאית בשלומי/איחוד הצלה, מדא

אישה כבת 50 נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב למשאית ביישוב שלומי שבגליל המערבי. במקביל, אוטובוס עם נוסעים הידרדר ביישוב רכסים שבאזור חיפה; שתי נוסעות נפצעו קל וישנם כמה פצועי חרדה במקום.

האישה נלכדה ברכבה, שהתנגשה בו משאית בדרך סנדי אזולאי ביישוב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, זיהו כי האישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה. פרמדיק במד"א, מימון גבאי, וחובש רפואת חירום במד"א, דור וקנין, סיפרו כי הנהגת נמצאה במושב הקדמי, מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. "הרכב היה בתעלה בצד הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד", תיארו את הזירה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים וקבענו את מותה".

אוטובוס הדרדר ביישוב רכסים 22 במרץ 2023. איחוד הצלה, אתר רשמי
האוטובוס שהידרדר ברכסים, היום/אתר רשמי, איחוד הצלה

האוטובוס, שהכיל כעשרה נוסעים, סטה לתעלה בצד הכביש, בדרך הרב משקובסקי ברכסים. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה, העניקו טיפול רפואי לנוסעים, בהם שתי נשים בשנות ה-30 שנפצעו קל ושמונה נפגעי חרדה.

בשעה 21:30, הולכת רגל כבת 30 נפגעה מרכב במועצה אזורית לב השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, שם קבעו את מותה של האישה, שהייתה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים. נהג הרכב, גבר בן 37 מפונה באמבולנס מד"א לבית החולים כשמצבו קל-בינוני.

חובש רפואת חירום במד"א, ישי כהן, הגדיר את תאונת הדרכים כ"קשה מאוד". הוא המשיך, "הולכת הרגל, אישה כבת 30, הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב, גבר בן 37 שהתהלך בזירת התאונה פונה באמבולנס לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully