וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בצומת מגידו: המחבל נסע באופניים חשמליים כל הדרך מהגדר לזירה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 17:07

מדובר בפרט נוסף ששופך אור על הפרשה העמומה, שתחילתה לפני שבועיים עם פיצוץ מטען בצומת מגידו, שהביא לפציעה של אדם באורח קשה. על הפרשה הוטל איפול במשך מספר ימים, וגם לאחר חשיפתה טרם התבררו פרטים רבים

הפיגוע בצומת מגידו: כל הפרטים על הפרשה הביטחונית החמורה/מערכת וואלה!

המחבל הלבנוני שביצע את הפיגוע במגידו לפני כשבועיים, עשה שימוש באופניים חשמליים בשטח ישראל - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. עוד נמסר כי המחבל נשא בתיק שלו סוללות לאופניים.

בשבוע שעבר חשף גורם צבאי, כי המחבל עבר את הגבול מלבנון לישראל באמצעות סולם, וכי חלקי סולם נתפסו בתיקו. עוד נמסר כי הוא בחר בשביל נסתר כדי לחצות את הגבול, במיקום שמחייב איסוף מודיעין מתמשך ומדויק על האזור.

הרמטכ"ל הרצי הלוי |כל הפרטים על הפרשה הביטחונית החמורה 15 במרץ 2023. דובר צה"ל, אתר רשמי
הרמטכ"ל בהערכת מצב לאחר הפיגוע במגידו, לפני שבועיים/אתר רשמי, דובר צה"ל

הפיגוע בצומת מגידו אירע לפני כשבועיים, במהלכו הפעיל מחבל לבנוני מטען צד על הכביש, בעת שעברו כלי רכב במקום. כתוצאה מפיצוץ המטען נפצע באורח קשה אדם אחד, שנסע ברכבו בנתיב המנוגד לנתיב בו אירע הפיצוץ. הפצוע הוא שרף א-דין חמאיסי, בן 21, תושב סאלם שבעמק יזרעאל.

תחילה לא היה ברור האם מדובר בפיגוע או באירוע פלילי, אך לאחר חקירה התבהר כי מדובר בפיגוע טרור בשל השימוש במטען צד תקני, שאינו אופייני לאירועים פליליים. זמן קצר לאחר הפיגוע הוטל צו איסור פרסום על פרטי האירוע וחקירתו. כבישים רבים באזור נחסמו ופעילות ערה של כוחות הביטחון נצפתה באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully