וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע בצפון: פצוע קשה בפיצוץ רכב בצומת מגידו, כביש 65 נפתח לתנועה

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 19:15

צוות רפואי שהגיע למקום העניק טיפול לפצוע, תושב סאלם בן 21, ופינה אותו לבית החולים העמק בעפולה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ופתחה את הכביש לתנועה בשני הכיוונים. אביו סיפר: "הוא היה בדרך הביתה, חבר ראה את האוטו והתקשר לספר לנו"

בווידאו: חשד לפיגוע: פיצוץ ברכב סמוך לצומת מגידו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שרף אלדין חמייסי, תושב סאלם בן 21 נפצע הבוקר (שני) קשה בפיצוץ רכב סמוך לצומת מגידו שבעמק יזרעאל. גורמי רפואה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים העמק בעפולה. במשטרה נבדק חשד אם מדובר בפיגוע. בעקבות פיצוץ הרכב חסמה המשטרה את כביש 65 בשני הכיוונים שבהמשך נפתח לתנועה.

אלדין הועבר לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. משפחתו ניצבת ליד. האב טאהא סיפר לוואלה! בבית החולים: "אני מקווה שיהיה טוב. חבר מהכפר ראה את האוטו של הבן שלי והוא התקשר לבן נוסף שלי וסיפר לו. הבן שלי היה בדרך חזרה הביתה".

האב טאהא סיפר כי בנו גם סטודנט ועובד בשיפוץ כבישים ברחבי המדינה. על החשד שמדובר בפיגוע אמר האב: "יש לי חמישה ילדים, אין לי מילים לגבי החשד לפיגוע. הרופאים אומרים שהוא פצוע בידיים וברגליים והפציעה הקשה זה בעיניים".

"זה קשה מאד. שמענו על זה מאנשים שעברו וזיהו את את הרכב שלו ואחר כך אותו עצמו", אמר לוואלה! דודו של הפצוע, פורסאן סאלם. "זה היה פיצוץ גדול מאוד. כל כך גדול שבכפר יש כאלה שאומרים ששמעו אותו".

שרף אלדין, בן 21 מכפר סאלם, נפצע בפיצוץ מטען סמוך לצומת מגידו, עם אחיו סובחי
13.03.23. יואב איתיאל
שרף אלדין/יואב איתיאל
חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
פצוע בשנות ה-20 לחייו נפצע קשה בפיצוץ הרכב/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ד"ר האני באחוס, מנהל הטראומה והרפואה הדחופה ברמב"ם, סיפר: "הוא מונשם ומורדם. הוא ימשיך להיות מטופל במסגרת המחלקה הנוירכירוגית. אנחנו יודעים על פציעת ירי. לא יודעים את הקשר למטען. הפציעה שלו היא בפלג גופו העליון. לא נשקפת סכנה לחייו".

אמש נורתה למוות ביאן נסאר עבאס, צעירה בת 29, בפתח ביתה ביישוב כפר כנא שבגליל התחתון. היא נורתה לעיני ילדיה בני השנה וחצי ושלוש. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם קבעו את מותה. המשטרה חוקרת את נסיבות הירי.

סופיאן ערפת חובש במד"א סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הצעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופה. מיד התחלנו ביצענו פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קריטי".

  • עוד באותו נושא:
  • מגידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully