וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוטובוס הסעות התנגש בבית משפחה בארה"ב

למרבה המזל, שלושה מנוסעי האוטובוס והנהג בלבד נפצעו באורח קל. בני משפחת אולמיד, שהאוטובוס התנגש בחזית ביתם, לא נפגעו ועדיין מנסים להתאושש מהחוויה

נהג אוטובוס הסעות במחוז מונטגומרי שבמדינת מרילנד, ארצות הברית, איבד אתמול (שני) שליטה על כלי הרכב במהלך נסיעה שגרתית בעיירה סילבר ספרינג, והתנגש בבית שבו שהו כמה מבני משפחת אולמיד. הנהג ושלושה מנוסעיו לנזקקו לטיפול רפואי, אך למרבה המזל בני המשפחה המתגוררים בבית לא נפגעו. המשטרה המקומית הודיעה על חקירת נסיבות המקרה, שלפי שעה אינן ברורות.

צפו: אטובוס ההסעות התנגש בתוך בית משפחת אולמיד

אוריולה אולמיד, אב המשפחה שביתו נפגע בתאונה, סיפר כי הבחין בנהג האוטובוס מנסה לפנות לרחוב שבו הוא מתגורר, בעת שחזר מקניות. "הוא לא הצליח לפנות, רק לנסוע ישר", הסביר אב המשפחה, שמונית בבעלותו נפגעה מהאוטובוס הדוהר.

שני ילדיו של אולמיד, טויה וקופו, שהו בבית בזמן שהאוטובוס התנגש בחזית ביתם ועצר בתוך סלון המגורים שלהם. "ישנתי בחדר סמוך לסלון, ומעוצמת ההתנגשות התעוררתי בבהלה", סיפר טויה הבן, והוסיף: "חשבתי שהייתה רעידת אדמה, אז רצתי לכיוון דלת הכניסה של הבית וגיליתי להפתעתי את האוטובוס בתוך הבית". אחיו קופו זינק ממרתף הבית לחדר האורחים כדי לוודא שאחיו לא נפגע. "כל הבית היה מבולגן. שברי זכוכיות ועצים התפזרו בכל מקום. הקיר בחדר השינה של אחותי פשוט התמוטט", הסביר הבן קופו.

אביהם סיפר כי מיד לאחר התאונה הוא שאל את הנהג שאיבד שליטה והתנגש בביתו מה קרה, וזה השיב כי לחץ על דוושת הבלם של האוטובוס, ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully