וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בין אוטובוס למשאית באשקלון: 18 בני אדם נפצעו

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 17:14

בתאונה נפצעה אישה בת 68 באורח בינוני, ו-17 פצועים נוספים, בהם ילדים, באורח קל. מדובר בתאונה השלישית השבוע, לאחר שמוקדם יותר היום נהרג נהג אופנוע בן 40 בתל אביב, וברביעי נהרג תינוק בן שמונה חודשים בכביש 40

2 נשים כבנות 30 נהרגו בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בשומרון 20 בפברואר 2022/מד"א

18 בני אדם נפצעו היום (ראשון) בתאונת דרכים בין אוטובוס למשאית באשקלון, ברחוב ביאליק פינת אפרים צור. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לאישה בת 68 במצב בינוני, ו -17 פצועים במצב קל, בהם ילדים.

צוותי הרפואה פינו את הפצועים להמשך טיפול בבית החולים ברזילי שבעיר. מבית החולים נמסר כי בין הפצועים באורח קל ישנם 12 מבוגרים ושישה ילדים.

"בזמן שחלפנו בצומת הבחנו בתאונה שהתרחשה בין משאית לאוטובוס, מיד ניגשנו למקום וכשבמקביל הזנקנו למקום ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים", סיפרו חובשות מד"א הודיה לוסנה ורבקה סעדה, "האוטובוס היה עמוס בנוסעים, כלל הנוסעים היו בהכרה מלאה, במיון ראשוני שביצענו הבחנו בכ-20 מנוסעי האוטובוס שסבלו מחבלות קלות ואישה כבת 68 שסבלה מחבלת ראש והוגדרה במצב בינוני. הענקנו לכלל הפצועים טיפול רפואי ראשוני בהתאם לאופי הפגיעות שלהם ופינינו לבית החולים באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א 18 פצועים".

אוטובוס באשקלון שנפגע ממשאית

30 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האוטובוס שהיה מעורב בתאונת הדרכים באשקלון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יתר היום, נהרג רוכב אופנוע בן 40 לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בצומת נמיר-איינשטיין שבתל אביב. צוות מד"T שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותו.

מאוחר יותר, במשטרה מסרו כי נבדקת האפשרות שהפצוע נפגע בנוסף מירי. זאת, למרות שלא קיבלו דיווח על ירי. כמו כן, ההרוג לא מוכר למשטרה, מה שמעלה את הסבירות שמדובר בתאונת דרכים. יצוין כי סיבת המוות שנקבעה בבית חולים היא חבלת ראש, שם לא זיהו פצעי ירי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פעוט נהרג בתאונה בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנגב 26.04.23. מדא, מערכת וואלה!
תאונת הדרכים בה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ'/מערכת וואלה!, מדא

בשבוע שעבר, ביום רביעי, נהרג התינוק מעיין דומנוביץ' בן השמונה חודשים בתאונת דרכים בכביש 40. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של התינוק. אביו אליה ואחיו אורי בן ה-7, נפצעו קשה, ואילו אמו אילה ושני אחיו, נטע ושחר בני ה-6 וה-4, נפצעו בינוני. ביום שישי הובא התינוק למנוחות.

באותו היום, עצרה המשטרה את הצעירה יאנה בלום בחשד כי היא הנהגת הגרמה למותו של הפעוט. ממצאי החקירה עלה כי בלום נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול וסטתה מנתיב הנסיעה, וכן כי ביצעה בעבר עבירה דומה. ביום שבת הוארך מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully