וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נעצר בחשד למעורבות ברצח הילד בן ה-11 ברהט

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 20:21

בשבוע שעבר, נעצר מורה בחשד למעורבות בירי שגרם למותו של הילד מוחמד אבו הואש מרהט. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של החשוד בפעם השנייה. עורך דינו של החשוד טוען: "מדובר באדם חף מפשע, הילד נרצח מאש בני משפחתו"

קטטה במהלהה נורה למוות הנער מוחמד אבו הואש בן ה-14 ברהט/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

המשטרה התירה לפרסום כי בשבוע שעבר עצרה מורה בחשד למעורבות בירי שגרם למותו של הילד בן ה-11 מרהט, מוחמד אבו הואש. בית משפט השלום באר שבע האריך היום (ראשון) את מעצרו של החשוד בפעם השנייה. עורך דינו של החשוד טוען: "הילד נרצח מאש בני משפחתו".

מוחמד אבו הוואש שנורה למוות ברהט, 15 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד אבו הואש בן ה-11/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אבו הואש בן ה-11 נורה למוות לפני כשבועיים במהלך קטטה בין שכנים בדרום. כמו כן, באירוע נפצע גם נער כבן 17 באורח קל עד בינוני. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה קטטה שהחלה יום קודם לכן בין חמולות בעיר, בעקבות מריבה בכביש. צוות מד"א שהגיע למקום טיפל בשניים וקבע במקום את מותו של בן ה-11.

עורך דינו של החשוד, מוחמד ראחל, מסר בתגובה כי "מדובר באדם חף מפשע וזה יוכח בימים הקרובים.
הילד נרצח מאש בני משפחתו או גורם אחר שאינו החשוד שאני מייצג".

כוחות משטרה ברהט לאחר רצח מוחמד אבו הואש. יניר יגנה
זירת הירי ברהט/יניר יגנה

"ילד נהרג זה מאוד עצוב. לא רק לנו, אלא לכל המגזר הערבי", אמר באסם, דודו של הילד אבו הואש בראיון לאחר המקרה. עוד טען באסם כי נוכחות של ניידת משטרה באירוע הייתה מונעת את רצח הילד "הירי נמשך כ-40 דקות, ילד נהרג מטווח אפס. חסרים כוחות משטרה, הם הגיעו אחרי האירוע ולא בזמן הירי. כולם צריכים לקחת אחריות, גם המשטרה וגם ההורים. איפה בן גביר והביטחון? החברה הבדואית צריכה לקחת אחריות", אמר דודו של הילד.

ראש העיר רהט, פאיז אבו צהיבאן, הדגיש גם הוא את הצורך בנוכחות משטרה מוגברת בעיר. ". תחושת הביטחון צריכה להיות כל הזמן, בעזרת סיורים ונוכחות בשטח", אמר ראש העיר, "אני מקווה מאוד שאנחנו נעבור את הימים האלה, נפריד בין המשפחות ונחזור לשגרה. זה מצב עגום. אני חרד וכאוב מבפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully