וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע ברהט בעקבות מותו של בן ה-11 בקטטה בעיר: "ילד נהרג מטווח אפס, איפה הביטחון?"

עודכן לאחרונה: 15.4.2023 / 17:54

האלימות שכבר הפכה לשגרה בעיר, גבתה הפעם את חייו של מוחמד אבו הואש, שנורה למוות לאחר שהתחדשו היריות מהלילה. ברהט מתחננים: "הגבירו את נוכחות המשטרה כאן". דודו של הילד: "איפה בן גביר והמשטרה? הירי נמשך 40 דקות, אם הייתה פה ניידת זה היה נמנע"

קטטה במהלהה נורה למוות הנער מוחמד אבו הואש בן ה-14 ברהט/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אבל וכעס ברהט בעקבות מותו של מוחמד אבו הואש, ילד בן 11, שנורה למוות הבוקר (שבת) במהלך קטטה בעיר. "ילד נהרג. זה מאוד עצוב, לא רק לנו, אלא לכל המגזר הערבי", אמר דודו של הנער, באסם. "אם הייתה פה ניידת משטרה האירוע היה נמנע", טען.

האירוע החל כבר במהלך הלילה, אז החלה ככל הנראה קטטה בין חמולות בעקבות מריבה בכביש. לאחר שקיבלה דיווחים על יריות בשטח, הגיעה המשטרה למקום, וכפי שמסרה השיבה את השקט לאזור. אלא שכעבור מספר שעות הירי התחדש, ובמהלכו נורו אבו הואש ונער נוסף, בן 17, שנפצע באורח קל ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מוחמד אבו הוואש שנורה למוות ברהט, 15 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד אבו הואש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"הירי נמשך כ-40 דקות, ילד נהרג מטווח אפס", המשיך בסאם, "חסרים כוחות משטרה, הם הגיעו אחרי האירוע ולא בזמן הירי", הוא טען. "כולם צריכים לקחת אחריות, גם המשטרה וגם ההורים. איפה בן גביר והביטחון? החברה הבדואית צריכה לקחת אחריות", המשיך.

"הרגשנו כמו במלחמה", אמר אחד התושבים ברהט. "כל הלילה היה ירי בעיר. המשטרה הגיעה וגם אז נמשך הירי".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: תושב שפרעם נורה למוות בעת שישב ברכבו

לכתבה המלאה
כוחות משטרה ברהט לאחר רצח מוחמד אבו הואש. יניר יגנה
"הירי נמשך 40 דקות". רהט, הבוקר/יניר יגנה

לדברי ראש העיר, פאיז אבו צהיבאן, הקטטה התפתחה על רקע סכסוך בין שכנים. "השכנים רבו וכתוצאה - איבדנו ילד. המסר שלי לציבור הוא שאנחנו חייבים להיכנס לזה, כל האנשים שיכולים להשפיע, יחד עם המשטרה והעירייה ולהרגיע את הרוחות. זה שכנים, בתים שצמודים אחד לשני. יש חשש להתלקחות נוספת".

הוא ביקש כי תתוגבר נוכחות המשטרה בעיר. "אתמול הייתה יותר מזירה אחת וראיתי שהמשטרה הביאה כוחות. אני רוצה שהדבר הזה יישאר תמיד ולא רק כשיש אירוע. תחושת הביטחון צריכה להיות כל הזמן, בעזרת סיורים ונוכחות בשטח", אמר. "אני מקווה מאוד שאנחנו נעבור את הימים האלה, נפריד בין המשפחות ונחזור לשגרה אחרי שנקבור את הילד. זה מצב עגום. אני חרד וכאוב מבפנים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully