וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיהו קורבן, עקבו באישון לילה - ושדדו בחניה חשוכה: 3 תושבי מזרח ירושלים נאשמים בשוד

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 15:30

מכתב האישום עולה כי הנאשמים, בגילאי 18-17, הבחינו בקורבן בעת שערך קניות בסופרמרקט. אז שוחחו עמו, עקבו אחריו - ותקפו אותו תוך שהם גונבים את כספו ורכושו. מעצרם הוארך. "חברו יחדיו לאחר שהבחינו בהתנהלותו של הקורבן התמים"

שוד בסניף סופר פארם בשכונת ניות בירושלים/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום בגין שוד הוגש בשבוע שעבר נגד שלושה תושבי מזרח ירושלים בגילאי 18-17. לפי האישום, השלושה ארבו לאדם בעת שערך קניות, ולאחר מכן תקפו אותו בפינה חשוכה, גרמו לו לחבלות וכן גנבו ממנו כסף ורכוש.

האירוע התרחש בחודש שעבר בשעת ערב מאוחרת, אז לפי כתב האישום עקבו השלושה אחר הקורבן בעת שערך קניות בסופרמרקט ברחוב שמאי בירושלים. כבר בנקודה זו, ככל הנראה, הבחינו הנאשמים בכספו של הקורבן שהיה בכיס המעיל אותו לבש, ומשעזב את בית העסק - התנפלו עליו, תקפו אותו וגנבו את הטלפון הסלולרי שלו.

אחד מעובדי הסופרמרקט שהבחין במתרחש יצא אל הנאשמים, והשיב את המכשיר הנייד לידי הקורבן. אולם, מיד לאחר מכן המשיך הקורבן לצעוד לעבר סופרמרקט נוסף, כשהנאשמים בעקבותיו ומתעמתים עמו. לאחר שביצע רכישה נוספת, התיישב בספסל שמחוץ לבית העסק - כמו גם הנאשמים שהגיעו למקום בעקבותיו.

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
שלושה תושבי מזרח ירושלים נאשמים בגניבה ושוד/דוברות משטרת ישראל

זמן קצר לאחר מכן, החלו לגרור אותו לעבר חניה סמוכה למקום - שם תקפו הנאשמים את הקורבן תוך שהם מטיחים אותו על הרצפה, מכים אותו וגורמים לו לחבלות בידו. לאחר מכן, נמלטו מהמקום כשברשותם מעילו של הקורבן, ובו גם כספו, וכן מכשיר הטלפון הנייד שלו. עוד נמסר כי על אף שנחבל, ניסה הקורבן לרדוף אחריהם - אך איבד עמם קשר עין.

"מדובר בשלושה צעירים, ביניהם קטין שטרם מלאו לו 18, שחברו יחדיו בצוותא לאחר שהבחינו בהתנהלותו של הקורבן התמים בעת המפגש הראשוני בבית עסק באישון הליל", מסר קצין בתחנת לב הבירה בירושלים, פקד ירון בן צבי. "מרגע זה ובמשך זמן ארוך, לא חדלו הנאשמים ממעשיהם תוך הטרדתו, וגם לאחר גניבת מכשירו הסלולרי שהושב על ידי עובד עסק סמוך - המשיכו לעקוב אחריו לאורך כמה רחובות ולבסוף נקטו נגדו באלימות".

לנאשמים מיוחסות עבירות של גניבה, שוד והדחה בחקירה, ומעצרם הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully