וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב שפרעם נורה למוות בעת שישב ברכבו

עודכן לאחרונה: 15.4.2023 / 10:36

שאדי נג'אר, בן 39 שמוכר למשטרה, נורה על ידי אלמוני מספר רב של יריות מטווח קצר סמוך ללופט בשכונת קריית חיים בחיפה. נג'אר פונה לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהוא סובל מפציעות חודרות, שם לאחר כמה שעות נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים

בסרטון: אלימות אכזרית נגד מתדלק שביקש מחבורת צעירים להזיז את הרכב./מצלמות אבטחה

שאדי נג'אר, תושב שפרעם בן 39, נורה הלילה (שבת) למוות ברחוב הרצל גרינשפון בקריית חיים שבחיפה. בעת שישב ברכבו, נג'אר, שמוכר למשטרה, נורה על ידי אלמוני מספר רב של יריות מטווח קצר סמוך ללופט המשמש לבילויים באזור.

צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר כשהוא סובל מפציעות חודרות, שם נקבע לאחר כמה שעות מותו. המשטרה פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים.

מותו של נג'אר מעלה את מספר ההרוגים מסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה בחברה הערבית ל-48, כך לפי יוזמות אברהם.

שאדי נג׳אר, תושב שפרעם בן 39 שנורה למוות בקריית חיים שבחיפה, 15 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שאד נג'אר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשעות הבוקר נורה למוות חמזה אבו גאנם בן ה-25 נורה ברחוב בן יהודה בלוד. הצעיר פונה במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. טרם נמסרו פרטים על נסיבות המקרה.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: גבר בן 25 נורה למוות בלוד, המשטרה פתחה בחקירה

לכתבה המלאה
ניסיון לרצח בקריית חיים, 15 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
ניסיון לרצח בקריית חיים. זירת האירוע/דוברות משטרת ישראל

"חיי הערבים בישראל הופקרו", אמרה לוואלה! מורן מימוני, מנהלת שותפה של המחלקה הציבורית ביוזמות אברהם, "כשהשר הממונה על הביטחון האישי מפסיק תכניות לטיפול בתופעה מטעמים לא ענייניים, ברור שדמם הפקר. מי שהבטיח להגביר את הביטחון האישי לא מצליח להביא תוצאות. הצהרות גדולות, ומעשים אין". לדבריה, "החלל שהותירה המדינה בחברה הערבית, הנשק הבלתי חוקי, הפשע המאורגן - כל אלה סוגרים את טבעת החנק על האזרחים הערבים. התכניות הממשלתיות הציעו תקווה, אבל כשאין מי שיניח את העניין בראש סדר העדיפויות הלאומי, התופעה תתפשט ותגדל. זו בעיה בסדר גודל לאומי ויש להתייחס אליה ככזו. כל התייחסות פחותה מכך היא הפקרות של שני מיליון אזרחים ואזרחיות ערבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully