וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביטחוני: קיבלנו את החותמת לכך שההרתעה הישראלית נשחקה, דריכות בכל הגזרות

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 9:39

במערכת הביטחון מודים שהירי לישראל מוכיח את היחלשות ההרתעה. בינתיים, צה"ל מתגבר כוחות ומרענן את "בנק המטרות" בלבנון ובעזה. רמת הכוננות בכל הגזרות, כולל ביו"ש, נשארת גבוהה מאוד. "ההפרות הבוטות, הפגיעה בריבונות והטרור נרשמו. נבחר את העיתוי לגבות מחיר כואב"

תיעוד תקיפת צה"ל בעזה, 7 בפברואר 2023/דובר צה"ל

גורם ביטחוני מודה הבוקר (שישי) כי ירי הרקטות מרצועת עזה ומלבנון לעבר ישראל מוכיח כי ההרתעה הישראלית נשחקה. "אם עד עכשיו היה חשש שההרתעה הישראלית נשחקה, ביומיים האחרונים קיבלנו את החותמת לכך, ההפרות הבוטות", אמר הגורם לוואלה והוסיף כי "הפגיעה בריבונות והטרור נרשמו. מדינת ישראל תבחר את העיתוי לגבות מחיר כואב".

במערכת הביטחון מחכים לראות אם תימשך ההסלמה בצפון ובדרום, ונערכים גם לאפשרות של הסלמה נוספת שתימשך כמה ימים. בינתיים, בצה"ל מתגברים כוחות ומרעננים את "בנק המטרות" בלבנון וברצועת עזה. רמת הכוננות בכל הגזרות, כולל ביהודה ושומרון, נשארת גבוהה מאוד. בתוך כך, שב"כ וצה"ל עדיין עסוקים בפיצוח פיגוע הירי בכיכר אדם שבבנימין אמש, במהלכו נפצע חייל".

יירוט רקטות שנורו מרצועת עזה בשמי אשקלון. 7 באפריל 2023. אבי רוקח
"ההרתעה נשחקה". יירוט בשמי אשקלון, הלילה/אבי רוקח

הלילה, פתח צה"ל פתח במתקפה בלבנון וברצועת עזה. זאת, בעקבות עשרות הרקטות שנורו לעבר ישראל אתמול. בד בבד, ירי הרקטות לעבר עוטף עזה נמשך גם הלילה, והתושבים הונחו להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. גם לאחר התקיפות של צה"ל במהלך הלילה, הבוקר שוב הופעלו התרעות בעוטף עזה.

בדרום לבנון תקף צה"ל מטרות של חמאס. בהודעה של דו"צ נאמר כי "צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חמאס לפעול מלבנון ורואה במדינת לבנון אחראית לכל אש הנורית משטחה".

עוד בוואלה!

"היה לי נס": יניר ישן בסלון ביתו בשדרות, חלקי הרקטה פגעו בתקרת החדר

לכתבה המלאה
בית שנפגע בשדרות, 7 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"המצב בלתי נסבל". בית בשדרות שנפגע מרקטה הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפנות בוקר תקפו מטוסי קרב שוב מטרות נוספות של חמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו תוואי של מנהרת טרור היוצאת מאזור בית חאנון ותוואי של מנהרה נוספת היוצאת ממרחב חאן יונס, שנתקפה במהלך מבצע "שומר החומות", מאז זוהו מאמצים לשיקומה. שתי המנהרות לא חצו לשטח ישראל ולא היוו איום על תושבי ישראל. בנוסף, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר הבוקר כי הממשלה צריכה לעשות "כל מה שצריך" כדי להשיב את ההרתעה ש"התפוגגה" וכדי להחזיר את השקט לכלל יישובי עוטף עזה. יניר וזנה, שביתו נפגע הלילה מרקטה, אמר לוואלה! כי "המצב בלתי נסבל בשדרות, אי אפשר לגדל פה משפחה. כדאי שיבינו את זה למעלה ויפסיקו לריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully