וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חודש רמדאן: רשות שדות התעופה ממליצה לדחות את הנסיעה לסיני

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 8:41

גורמי המקצוע צופים תורים משמעותיים בצד המצרי של מעבר הגבול טאבה, וקוראים ל-7,000 הישראלים שצפויים להגיע לשם היום לתכנן את היציאה ואף לדחוף אותה עד שבירת צום רמדאן. עוד קראו ברשות לרכוש אגרה מראש כדי לקצר את זמני התורים

גורמי המקצוע ברשות שדות התעופה ממליצים הבוקר (שישי) ל-7,000 הישראלים שצפויים לנסוע לנפוש בסיני לתכנן את יציאתם מחר לגבול ואף לדחות אותה. זאת, מחשש לתורים ארוכים במעבר טאבה, בשל צום רמדאן שמאט את הכניסה בצד המצרי של הגבול וכן ברקע המהומות בהר הבית.

הרשות, האחראית על מעברי הגבול היבשתיים, נערכה לקליטת אלפי הישראלים, אך בעקבות הצפי לתורי ענק בצד המצרי, מומלץ לחכות עם הנסיעה עד שבירת צום רמדאן. עוד קראו ברשות לציבור לרכוש אגרה מראש כדי לקצר את זמני התורים.

מעבר טאבה, 7 באפריל 2023. אבירם אפללו, אתר רשמי
צפויים עומסים. מעבר טאבה, הלילה/אתר רשמי, אבירם אפללו

מאז יום שלישי נסעו לסיני כמעט 18 אלף ישראלים, כ-7,400 מהם אתמול. 6,300 נוספים יצאו לנפוש בערב החג, וכמעט 4,000 יום קודם לכן.

המהומות בהר הבית נמשכו גם הבוקר, אחרי תפילת הפג'אר. מאות מתפללים החלו בקריאות הסתה, ובשלב מסוים כמה רעולי פנים יידו אבנים לכיוון הכותל. לטענת המשטרה, אישה מוסלמית נפלה כתוצאה מזריקת האבנים. המשטרה פיזרה את המתפרעים באזור שער המוגרבים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully