וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לי נס": יניר ישן בסלון ביתו בשדרות, חלקי הרקטה פגעו בתקרת החדר

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 8:36

בני הזוג וזנה משדרות שיחזרו את רגע האימה, שהתרחש בזמן שהאם ובתה שהו בממ"ד - והאב ישן על הספה בסלון. "ישנתי ממש מתחת לפגיעה", אמר לוואלה!. לדבריהם, המצב בשדרות הפך בלתי נסבל. "אי אפשר לגדל פה משפחה, כדאי שיבינו את זה למעלה ויפסיקו לריב"

פגיעה בבית בשדרות/מערכת וואלה!

שרי ויניר וזנה שביתם נפגע הלילה (שישי) מפגיעת חלקי רקטה בשדרות שיחזרו את רגעי האימה. "ישנתי בסלון וזה נפל ממש מעל הראש שלי", אמר וזנה לוואלה!. "היה פיצוץ גדול, הרחתי את אבק השריפה, עליתי לגג - ושם ראיתי חור בתקרה. ישנתי ממש מתחת לפגיעה. היה לי נס. המצב בלתי נסבל בשדרות, אי אפשר לגדל פה משפחה וכדאי שיבינו את זה למעלה ויפסיקו לריב".

זוגתו שרי סיפרה כי היא ובתה היו בחדר המוגן בזמן הפגיעה. "ישנו בממ"ד, ואז שמענו בום גדול. בעלי יצא מהבית ואז ראינו שהרקטה שברה את התקרה. מדובר בנס שהיא לא חדרה לתוך הבית. זה מבהיל, אנחנו מפחדים".

בית שנפגע בשדרות, 7 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבית שנפגע בשדרות, הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הגיע הבוקר לזירת הנפילה בעיר ושוחח עם התושבים. "אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא ועומדים מאחוריהם בתגובות לירי המאסיבי של החמאס לעברנו ולעבר יישובי הצפון", אמר. "חג הפסח שלנו הופר על ידי המחבלים הרצחניים שמנסים בכל דרך לפגוע בנו. ממשלת ישראל צריכה לעשות כל מה שצריך כדי להחזיר את השקט לכלל היישובים וכן את ההרתעה שלצערנו התפוגגה. נמשיך ללוות את התושבים היקרים שלנו וניתן את כל הסיוע שנדרש במהלך השבת והחג. אני מבקש מהתושבים להמשיך להקפיד על שמירת ההנחיות ולהישאר בסמוך למרחבים מוגנים. שמירה על ההנחיות מצילה חיים".

בתוך כך, במרכז המסחרי בעיר הורגשה הבוקר המציאות הביטחונית - והוא נותר ריק מאדם. תושבת שהגיעה למקום הביעה את חששה מהמצב. "מי יצא ביום כזה? כולם פה בעיר ליד הממ"דים, אף אחד לא יוצא מבית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המרכז המסחרי לאחר ליל תקיפות ושיגורים, שדרות, 7 באפריל 2023. יניר יגנה
המרכז המסחרי בשדרות, הבוקר/יניר יגנה

לפנות בוקר תקפו מטוסי קרב שוב מטרות נוספות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, ובהן פיר לאתר תת קרקעי לייצור אמצעי לחימה ושלושה אתרים נוספים לייצור אמצעי לחימה ומנהרת טרור, השייכים לחמאס. מדובר צה"ל נמסר כי תקיפה זו מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של ארגון הטרור חמאס. זאת, בגין התקיפות מלבנון ומהרצועה במהלך החג.

במהלך הלילה הסתיימה ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני. בתום הישיבה פרסם הקבינט הודעה שלפיה התקבלה בדיונים שורת החלטות. בהודעה נאמר כי כל ההחלטות התבססו על המלצות צה"ל וזרועות הביטחון, בתגובה לירי על אזרחי ישראל בצפון ובדרום. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהודעה: "תגובת ישראל, הלילה ובהמשך, תגבה מחיר משמעותי מאויבינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully