וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש להסלמה שתימשך ימים: צה"ל מתגבר כוחות בצפון ובדרום

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 8:34

בין היתר, עובו הכוחות בלוחמים מיחידות מובחרות. אל מרכזי האש של שני הפיקודים גויסו בעלי תפקידים מרכזיים במילואים מתחום המודיעין, אגף המבצעים והאש. צה"ל: "הכוחות במוכנות גבוהה כדי לתת מענה לאירועים מתפרצים וניסיונות פגיעה בתושבים"

תיעוד תקיפת צה"ל בעזה, 7 בפברואר 2023/דובר צה"ל

צה"ל מתגבר הבוקר (שישי) את הפיקודים צפון ודרום בלוחמי חי"ר וארטילריה. זאת, על רקע החשש מהידרדרות ביטחונית שתימשך ימים. בין היתר, עובו הכוחות הלוחמים מיחידות מובחרות. מרכזי האש של שני הפיקודים עובו, וגויסו אליהם בעלי תפקידים מרכזיים במילואים מתחום המודיעין, אגף המבצעים והאש.

מדובר צה"ל נמסר כי תגבור הכוחות נעשה בהתאם להערכות המצב: "הכוחות במוכנות גבוהה, גם בצפון, גם בדרום וגם ביו"ש, כדי לתת מענה לאירועים מתפרצים וניסיונות פגיעה בתושבים. צה"ל כשיר, מוכן וערוך לממש את המשימות שלו - הפעילות התקפית שביצענו הלילה ביותר מזירה אחת, היא אינדיקציה ברורה לכך.

פריסת כוח צה"ל בגבול עזה 6 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
תגבור כוחות בגבול עזה, ארכיון/ראובן קסטרו

הלילה, פתח צה"ל במתקפה בלבנון וברצועת עזה. זאת, בעקבות עשרות הרקטות שנורו לעבר ישראל אתמול. בד בבד, ירי הרקטות לעבר עוטף עזה נמשך גם הלילה, והתושבים הונחו להישאר בקרבת מרחבים מוגנים.

בדרום לבנון תקף צה"ל הלילה מטרות של חמאס בשטח דרום לבנון. בהודעה נאמר: "צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חמאס לפעול מלבנון ורואה במדינת לבנון אחראית לכל אש הנורית משטחה".

עוד בוואלה!

בחג, על רקע המתיחות: מטחי טילים שוגרו מלבנון לגליל המערבי, חמש נפילות זוהו

לכתבה המלאה
יירוט רקטות שנורו מרצועת עזה בשמי אשקלון. 7 באפריל 2023. אבי רוקח
יירוט בשמי אשקלון, הלילה/אבי רוקח

לפנות בוקר תקפו מטוסי קרב שוב מטרות נוספות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, ובהן פיר לאתר תת קרקעי לייצור אמצעי לחימה ושלושה אתרים נוספים לייצור אמצעי לחימה ומנהרת טרור, השייכים לחמאס. מדובר צה"ל נמסר כי תקיפה זו מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully