וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים הפגינו מחוץ לביתו של גנץ: "אין לו מנדט להתפשר על הדמוקרטיה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 14:13

בצל תחילת ההידברות בבית הנשיא, עשרות הפגינו מול ביתו של יו"ר כחול לבן, ובסמוך לביתם של חברי כנסת מהליכוד - דנון, ברקת, לוין וסילמן. אנשי מילואים מיחידות מיוחדות דרשו מגנץ: "אל תיפול לשטיקים של נתניהו"

מפגינים נגד המהפכה המשפטית מחוץ לביתו של חבר הכנסת דני דנון, 31 במרץ 2023, רעננה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מילואימניקים ובני משפחותיהם הפגינו היום (שישי) מול ביתו של חבר הכנסת בני גנץ בראש העין, כדי להבהיר "שאין לו מנדט להתפשר על הדמוקרטיה". זאת, במסגרת אירועי המחאה נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה מזה כשלושה חודשים. בין המפגינים השתתפו מילואימניקים של יחידות מערכת המבצעים המיוחדים, דובדבן, 8200, סייבר התקפי, רופאים צבאיים ויחידות מיוחדות נוספות.

זאת, לאחר שמנהיגי מחאת המילואימניקים הודיעו ביום שלישי על הפסקת פעילות המחאה, בעקבות הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על השהיית החקיקה ותחילת תהליך הדברות על מתווה פשרה. היום, הם דרשו מגנץ לא ליפול ל-"שטיקים" של ראש הממשלה בנימין נתניהו בהידברות ולא להסכים לפשרה על הדמוקרטיה.

מילואימניקים מפגינים נגד המהפכה המשפטית מחוץ לביתו של חבר הכנסת בני גנץ, 31 במרץ 2023, ראש העין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אין לו מנדט להתפשר על הדמוקרטיה". מילואימניקים מחוץ לביתו של גנץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כמתנדבי מילואים ערכיים שהובילו את המדינה בכל פעם שהמדינה קראה לנו, ולאחר חשיבה מעמיקה ואחריות לאומית לאחדות העם, מתוך רצון ליישר קו עם ארגוני המחאה בדגש על ההסתדרות וראשי המשק - החלטנו לתת הזדמנות למהלך ההידברות", כתבו בהודעתם ביום שלישי על הפסקת המחאה.

כמו גם, התעוררו הפגנות של עשרות מפגינים מחוץ לבתיהם של שרים מסיעת הליכוד דני דנון ברעננה, ניר ברקת בירושלים ויריב לוין במודיעין. זאת, בצל פרסום ההודעה של מנהיגי המחאה בה הבהירו כי הם מתנגדים להחלטת ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ להיכנס להידברות עם נציגי הקואליציה על המהפכה המשפטית.

עוד בוואלה!

נתניהו משהה את חקיקת המהפכה המשפטית "כדי להגיע להסכמה רחבה"

לכתבה המלאה
מפגינים נגד המהפכה משפטית מחוץ לביתו של דני דנון ברעננה, 31 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דרשו לא ליפול ל-"שטיקים" של נתניהו. רעננה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אתמול חזינו בעוד ניסיון מריחה והונאת הציבור מצד מנהיג שאיבד את הבלמים", קראו מארגני המחאה. "החלטתם של לפיד וגנץ להיכנס להידברות מבלי לדרוש את גניזת החקיקה ולוודא שלא תקומנה מיליציות אלימות נגדנו היא מזעזת ושערורייתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully