וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיסי נרצחה בקריית אתא, השכנים: "כל יום משעה שש, היו צעקות"

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 8:39

שעות חלפו מאז נרצחה אדיסי אלבנה, ושכניה טוענים שהכתובת הייתה על הקיר - ומביעים פליאה מכך שגורמי הרווחה לא היו מעורבים כלל במקרה. "היינו מתקשרים למשטרה, היו מגיעים - וכלום". על הרצח סיפרו: "בן הזוג עזב את הדירה בקור רוח, עם ידיים בכיסים"

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

כמה שעות חלפו מאז נרצחה אדיסי אלבנה, תושבת קריית אתא בת 29, ושכניה האבלים טוענים שהכתובת הייתה על הקיר. לטענתם, בן זוגה נטה להכות אותה לעיתים קרובות, והם אף הביעו פליאה על כך שגורמי הרווחה לא היו מעורבים במקרה. הם סיפרו על צעירה חיובית וטובת לב, שלסבל שחוותה היו מודעים.

"הוא היה מסטול, שותה, דופק לה את הצורה כל יום", סיפרה אחת השכנות. "היא הייתה בחורה טובה מאוד", הוסיף השכן האני אבו עזיזה, "אבל הוא היה מביא ארגזים של שתייה הביתה. אתמול הוא הלך וקנה וויסקי. הוא היה מכה אותה כל יום. יום יום היה מרביץ לה. כל יום משעה שש היו צעקות. התקשרנו למשטרה, היו מגיעים, הייתי מסמן להם איפה, היו דופקים בדלת ושום דבר. הייתי מציע לה להתקשר למשטרה. היא הייתה ככה מסתכלת על החלון ואומרת לי 'אחר כך, אחר כך'".

על הרצח סיפר אבו עזיזה: "בשעה שמונה היו צעקות, ועוד ועוד צעקות, ובכי של אישה. אז הוא הגביר את הווליום של המוסיקה האתיופית שהייתה שם. התפלאתי. מישהו מהשכנים הזמין משטרה. בעבר הוא היה מזמין אותי אליהם אבל אני לא שותה". לפני שנמלט, בן זוגה הספיק לעדכן את השכנים בדבר מותה, ואמר להם: "לא צריך יותר אמבולנס".

אדיסי אלבנה בת 29 שנרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה בקריית אתא
25.3.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הוא היה מכה אותה כל יום. יום יום הוא היה מרביץ לה". אדיסי אלבנה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה בתוך שלולית של דם, עם הפנים לרצפה, בלי חולצה, וכל הגב מלא דקירות. אנחנו משערים שאולי ניסה לאנוס אותה אבל אי אפשר לדעת", סיפר יוחאי סוויסה, שכן נוסף, "נראה שהוא היה בסוג של אמוק ורק דקר, דקר ודקר. אני גר בקומה השנייה שמעליה, האזנתי למוסיקה, שמעתי צרחות קשות. איומות. זעקות שבר. צרחות של סוף. צרחות שהרגשתי שהן דבר חריג. הרגשנו בית שכולו רועד. סוג של מאבק ממושך. אני בטוח שהייתה זירה קשה אבל לא שיערנו עד כמה, ולא יכולנו לדעת כי הכול היה נעול מבפנים. הוא נעל אותה ויצא החוצה. שמעתי את הצרחות וירדתי במדרגות אבל לא היה לי מה לעשות כשהכול נעול".

"פתאום הייתה דממה", המשיך, "הגיעו צוותי אמבולנס שחיפשו מי הזעיק אותם. ירדנו למטה. הם דפקו על הדלת אבל אף אחד לא פתח. אז הם ירדו למטה וחיכו באמבולנס. וטוב שכך עשו. סיפרתי להם ששמעתי רעש קשה מאוד. זה נשמע כמו זירת רצח ומאבק ממושך בתוך הדירה עם חפצים שהושלכו שם. תוך שחיכינו למטה, הרוצח יצא, אבל כדי שלא יעלו עליו ולא ייתפסו אותו הוא יצא בקור רוח, עזב כשחקן, כאילו הכול בסדר בדירה. עם ידיים בכיסים, והלך. ואז כששאלתי אותו למה לא פתח לנו את הדלת כשבאנו עם צוות האמבולנס, הוא ענה 'למה צריך אמבולנס, לא צריך יותר אמבולנס', התרחק רגלית ונעלם בחשיכה".

עוד סיפר סוויסה כי "הם גרים כאן קרוב לשנה. הכרתי אותו רק בקטע של 'שלום-שלום', שכנות ממש רחוקה. היא הייתה בחורה שרק רצתה לחיות. שלא רצתה להיות עוד אחת בסטטיסטיקה של מדינתנו שנרצחות על לא עוול בכפן".

עוד בוואלה!

סקר: מפלגת ימין ליברלית חדשה בראשות יועז הנדל עשויה להכריע את הבחירות הבאות

לכתבה המלאה
הארכת מעצר גרמה זארו מקרית אתא, החשוד ברצח בת הזוג אדיסי אלבנה , בית משפט השלום חיפה, 26 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
החשוד ברצח גרמה זארו/אתר רשמי, ללא

אדיסי אלבנה בת ה-29, עלתה לישראל מאתיופיה לפני כשנה. הילד שלה, נער בן 13, נשאר לגור באתיופיה והיא, בשבועות האחרונים ניסתה להעלותו ארצה. ככל הידוע לא היו לה קרובים בארץ. בן זוגה בן ה-39 שבדירתו התגוררה "הזמין" אותה לארץ, אך לא נישא לה.

היא עבדה בגיהוץ ובקרת איכות במפעל במפעל "יונידרס" לייצור בגדי עבודה שבקריית חיים. המנהלת שלה סיפרה כי היא הייתה חרוצה, התמידה להגיע לעבודה וכי מעולם לא התלוננה על בעיות בזוגיות. היא נעדרה מהעבודה מאז יום רביעי, לדבריה בשל מחלה.

במשטרה אמרו כי לא ידעו על בעיות בקשר הזוגי, אם כי לדבריהם - הגבר היה מוכר למשטרה בשל עבירות אלימות בזוגיות קודמת שניהל. מצידם, השכנים סיפרו לכוחות המשטרה שהגיעו למקום כי ניידת משטרה הוזעקה כמה פעמים בעת התקופה בה היו בני זוג, ורק לפני שבועיים, אחרי שבזעמה היא שברה את הטלפון הנייד שלה ושוטרים הוזעקו, הוא הפיל את האשמה עליה וטען כי תקפה אותו. במוצאי שבת, המשטרה תביא את החשוד בפני בית משפט השלום בחיפה ותבקש להאריך את מעצרו.

מפקד מרחב אשר, תת-ניצב שאול צמח, הגיע לזירת הרצח עם מפקד תחנת זבולון ניצב-משנה ניר ג'מבר. בהתייחסו לשאלת וואלה!, תנ"צ צמח הבהיר כי במערכת היחסים הזו לא היו תלונות כנגד בן הזוג. אחר כך קיים הערכת מצב בלשכתו והטיל את החקירה על היחידה למאבק בפשיעה.

אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, בן זוגה הסגיר את עצמו. יואב איתיאל
במשטרה לא הכירו תלונות קודמות מצד אלבנה, אלא רק מבת זוגו הקודמת של החשוד ברצח/יואב איתיאל

אלבנה נמצאה מתה בדירתה כשעל גופה סימני דקירה. כוחות כיבוי אש שהוזעקו לזירה פרצו את דלת הדירה, וצוות נט"ן מד"א ביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה. אלבנה היא האישה השמינית שנרצחה מתחילת שנת 2023. לאחר שעה של חיפושים משטרתיים אחר בן זוגה, החשוד הסגיר את עצמו.

בית משפט השלום בחיפה האריך בתשעה ימים את מעצרו של זארו. מהמשטרה נמסר כי מיוחסות לזארו השמדת ראיות ושיבוש הליכי משפט. עוד נמסר כי זארו לא חולק על עצם ביצוע המעשה ומשתף פעולה עם החוקרים.

לפני כשבוע, דריה לייטל, תושבת חיפה בת 31 ואם לשלוש בנות, נמצאה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים בביתה. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את בעלה של לייטל, ג'וסיה לייטל בן ה-35, בחשד לרצח. מהחקירה הראשונית עולה כי שלושת ילדיה היו בבית בזמן האירוע. בנוסף, האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד בן זוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully