וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: בת 31 נמצאה מתה בדירתה, בעלה נעצר

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 13:44

דריה לייטל נמצאה בביתה ללא סימני חיים ועם סימני חניקה עליה. שלושת ילדיה היו בבית בזמן האירוע. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את בן זוגה. מדובר במקרה השני השבוע שבו אישה נרצחת בביתה, כשלפני כמה ימים נורתה למוות ביאן נסאר עבאס בת ה-29 מול ילדיה בדירתה בגליל

דריה נרצחה בדירתה ליד ילדיה, בן זוגה כבר הואשם בעבר באיומים/שלומי גבאי

תושבת חיפה, דריה לייטל, בת 31 ואם לשלוש בנות נמצאה הבוקר (שישי) מחוסרת הכרה וללא סימני חיים בביתה. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, כשעל פי החשד מדובר ברצח. כמו כן, עצרה המשטרה את בעלה של האישה, ג'וסיה לייטל בן ה-35, ולקחה אותו לחקירה. עורך הדין נאג'י עמאר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד מסר: "מדובר באירוע טרגי. הבעל משתף פעולה עם החוקרים. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה". מעצרו הוארך עד יום חמישי.

האישה נמצאה עם סימני חניקה עליה, ומכות מחפץ קהה. מהחקירה הראשונית עולה כי שלושת ילדיה היו בבית בזמן האירוע. בנוסף, האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד בן זוגה. חברתה שהגיע לזירה, דניאלה מזור, סיפרה: "אני לא מעכלת. ראיתי בחדשות ובאתי לכאן בתקווה שזאת לא היא. אתמול היא הייתה אצלי עד 19:00 בערב. לא היה כל חשש שיקרה לה משהו אחרת לא הייתי מאפשרת ללכת ואומרת לה להישאר אצלי".

"דאשה הייתה בן אדם מדהים, אמא מסורה לשלוש בנותיה, יפה מבחוץ ומבפנים. היא למדה פסיכולוגיה וספרדית והיו לה תוכניות לעתיד. היא הקריבה את עצמה למען בנותיה כדי שלא ייפגעו", המשיכה דניאלה. "היא ידעה שהפרידה מבעלה תהיה לא קלה ואמרה שהיא תעשה זאת בקרוב, היא אפילו חיפשה מקום מגורים חדש. לא הכרתי את החשוד, היחסים ביניהם לא היו רגילים, היא לא קיבלה את מה שמגיע לה אבל נשארה בגלל הבנות. לא אהבתי את האיכות חיים בה היא חיה. היא ידעה שהיא חייבת לעזוב את בעלה אבל חיפשה את התזמון הנכון".

דריה לייטל, שנרצחה בחיפה, עם בן זוגה החשוד ברצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דריה לייטל עם בן זוגה החשוד ברצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קצין משטרה שהגיע לזירת הרצח סיפר בשיחה עם וואלה כי בני הזוג היו מוכרים למשטרה ושירותי הרווחה מתלונות קודמות. לדבריו, כתב אישום בגין איומים הוגש נגד בן הזוג החשוד ברצח בחודש מרץ שנה שעברה וההליך עדיין מתנהל בבית המשפט. "הילדים היו בבית בזמן האירוע אם כי לא ברור אם ראו את הזוועות", אמר השוטר. "הילדים הועברו לבני משפחה ושירותי הרווחה".

"כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה", סיפר פראמדיק מד"א שחר עטיאס. "האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות לרה צינמן מסרה בתגובה למקרה: "בזמן שהממשלה מונעת חקיקת חוק איזוק אלקטרוני, בזמן שהיא אינה מקדמת את כל התוכניות הקיימות למניעת רצח נשים - שוב אישה נרצחה. מדובר ברצח השישי של אשה בתוך חודש. מדובר בזילות בלתי נסלחת בחיי נשים וילדים הנותרים יתומים מאם. גם הפעם הרצח היה כתוב על הקיר, גם הפעם הוגשה תלונה, גם הפעם דבר לא נעשה כדי להגן על האישה. ליבנו כואב על אשה בת 31 שנרצחה בעת שילדיה ישנו בחדר הסמוך וקמו לבוקר בו איבדו את אימם ולא יראו עוד את אביהם".

עוד בוואלה!

ראש שב"כ לשעבר נדב ארגמן: "נתניהו איבד את הברקסים, בן גביר - אנרכיסט"

לכתבה המלאה
דריה נרצחה בדירתה ליד ילדיה, בן זוגה כבר הואשם בעבר באיומים. שלומי גבאי
זירת הרצח. הבוקר/שלומי גבאי
אמבולנס, זירת רצח של אישה בת 31 בחיפה. 17 במרץ 2023. שלומי גבאי
זירת הרצח. הבוקר/שלומי גבאי

מוקדם יותר השבוע, נורתה למוות בביתה ביאן נסאר עבאס, צעירה בת 29 מהיישוב כפר כנא שבגליל, נרצחה לעיני שני ילדיה בני השלוש, והשנה וחצי. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם קבעו את מותה. המשטרה החלה בחקירת נסיבות הירי וסריקות לאיתור החשודים.

סופיאן ערפת חובש במד"א סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הצעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופה. מיד התחלנו ביצענו פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully