וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש שב"כ לשעבר נדב ארגמן: "נתניהו איבד את הברקסים, בן גביר - אנרכיסט"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 23:12

בריאיון ל"עובדה", הביע ארגמן חשש מהשפעות המהפכה המשפטית על שב"כ וישראל בכלל. לדבריו, בעבודתו מול רה"מ הבחין בשינוי בהתנהלותו כשהחל מתגבש המשפט נגדו. על פרעות בחווארה: "מערכת הביטחון לא הפנימה שכשיש שרים שנותנים רוח גבית לפורעים הדבר מייצר סיכון"

בווידאו: חסימה בנתיבי איילון במסגרת הפגנה נגד המהפכה המשפטית/יותם רונן, ניב אהרונסון

ראש שב"כ הקודם, נדב ארגמן, הביע חשש מהתנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "איבד את הברקסים". את הדברים אמר בריאיון ל"עובדה", ששודר בקשת 12, שבו התייחס למשבר סביב המהפכה המשפטית וההשפעה שלה על שב"כ.

"החשש הגדול הוא שאם החוקים האלה עוברים, מדינת ישראל עומדת בפאתיה של דיקטטורה", אמר ארגמן, כשהוא מתייחס לחקיקה של הרפורמה המשפטית. "וכשמדינת ישראל תעמוד בפאתי הדיקטטורה, אנחנו עלולים לראות התפרקות של הארגונים מבפנים, של המערכת".

"על מי אני אסמוך, על נתניהו שאיבד את הברקסים? על רוטמן המשיחי?", המשיך. "האירוע הזה גדול מנתניהו, הוא גדול מכולנו". לדבריו, בעבודתו עם נתניהו כראש שב"כ הוא הכיר "אדם שקול מאוד", אולם התנהלותו זו השתנתה סביב השנים 2019-2018 ברקע התגבשות המשפט נגדו.

ראש השב"כ, נדב ארגמן במהלך ועדת חוץ וביטחון. הדס פרוש / פלאש 90, פלאש 90
ארגמן/פלאש 90, הדס פרוש / פלאש 90

בריאיון התייחס גם לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עליו אמר כי "לצערי הוא גדל הרבה מעבר למה שפיללתי, והיום הוא מופקד על משטרת ישראל". כשהתייחס לפופולריות אותה צבר השר, והלגיטימיות שקיבל, אמר "שאף אחד לא יתפלא ממה שהוא מקבל כשהוא ממנה אנרכיסט לשר".

כמו כן התייחס לפרעות בחווארה לפני כשבועיים. "לא דמיינתי שאראה יהודים שורפים כפר על יושביו", אמר. הוא ניסה להסביר את חוסר המוכנות של שב"כ וצה"ל לאירוע: "ייתכן שמערכת הביטחון לא הפנימה שכאשר יש שרים שנותנים רוח גבית לפורעים - מבחינתי טרוריסטים - הדבר הזה מייצר סיכון. וזו הסיבה שצריך להיערך אחרת לאירוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully