וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, בן זוגה הסגיר את עצמו למשטרה

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 8:39

אדיסי אלבנה נמצאה מתה בדירתה כשעל גופה סימני דקירה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה. כשעה לאחר האירוע בן זוגה, תושב העיר בן 39, הסגיר את עצמו. השכנים סיפרו: "הוא היה מכה אותה, כל יום שמענו צעקות". מתחילת השנה נרצחו 8 נשים

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

תושבת קריית אתא, אדיסי אלבנה, בת 29, נמצאה היום (שישי) מתה כשעל גופה סימני דקירה. כוחות כיבוי אש שהוזעקו לזירה פרצו את דלת הדירה, וצוות נט"ן מד"א ביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה. מתחילת השנה נרצחו שמונה נשים.

החשוד ברצח הוא בן זוגה של הצעירה, תושב העיר כבן 39. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד וכשעה לאחר הרצח הוא הסגיר את עצמו. לטענת המשטרה, לא היו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג, אך נרשמו בעבר תלונות על אלימות נגד החשוד על ידי בת זוג קודמת. במוצאי שבת תביא אותו המשטרה בפני בית משפט השלום בחיפה ותבקש את הארכת מעצרו.

אדיסי אלבנה בת 29 שנרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה בקריית אתא
25.3.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אדיסי אלבנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלבנה עלתה לפני כשנה מאתיופיה, שם מתגורר בנה בן ה-13, אותו ניסתה בשבועות האחרונים להעלות ארצה. ככל הידוע אין לה קרובים בארץ. היא עבדה במפעל לייצור בגדי עבודה בקריית חיים. המנהלת שלה סיפרה כי היא הייתה חרוצה, התמידה להגיע לעבודה וכי מעולם לא התלוננה על בעיות בזוגיות. היא נעדרה מהעבודה מאז יום רביעי, לדבריה בשל מחלה.

יוחאי סוויסה, שכנה של אלבנה סיפר כי "כל הבית רעד, שמענו מאבק ממושך שכלל חפצים שנזרקים בתוך הבית. שמעתי את הצרחות וירדתי במדרגות והכל היה נעול ולא הייתה גישה". סוויסה סיפר כי ראה את החשוד עוזב את הבית: "שאלתי אותו למה הוא לא פתח לאנשי מד"א את הדלת והוא אמר 'לא צריך יותר אמבולנס' והלך מהמקום".

"כל יום שמענו צעקות", סיפר השכן האני אבו עזיזה. "הוא היה מכה אותה יום-יום. הייתי מזמין להם משטרה", אמר והוסיף: "היא הייתה בחורה טובה. הוא היה מביא ארגזים של שתייה הביתה. היום הוא הלך וקנה וויסקי".

עוד בוואלה!

גלגלי הרכב נוקבו והודבקו עליו שלטי "רק ביבי", המשטרה פתחה בחקירה

לכתבה המלאה
חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקרית אתא, 24 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
זירת הרצח/אתר רשמי, ללא
הארכת מעצר גרמה זארו מקרית אתא, החשוד ברצח בת הזוג אדיסי אלבנה , בית משפט השלום חיפה, 26 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
החשוד ברצח גרמה זארו/אתר רשמי, ללא

הדס דניאלי ילין, מנכ"לית שדולת הנשים, מסרה: "אנחנו מסרבות להאמין שאנחנו נאלצות שוב להספיד אישה נוספת שנרצחה. שלוש נשים בהפרש של שבוע. שמונה נשים שנרצחו מתחילת שנה. עלייה חדה ביחס לשנה הקודמת".

דניאלי ילין התייחסה להחלטת הקואליציה שלא להעביר את חוק האיזוק האלקטרוני ואמרה כי "הממשלה החליטה בהצבעה אחת להפקיר את הנשים, והתוצאות בשטח. כבר נגמרו לנו המילים. האם הממשלה תשמע הפעם את הזעקה שלנו? או שהם עסוקים מדי בריסוק מערכת המשפט? השר בן גביר, אתה שעצרת את הצעת החוק- זו המשמרת שלך. בחרת להפקיר את דמן של הנשים. אנחנו קוראות לך לקחת אחריות ולנקוט בפעולות חירום מידיות להתמודדות עם המצב".

גם יו"ר נעמת, חגית פאר, תקפה את הממשלה: "ממשלת ישראל מפקירה את חייהן של נשים בישראל. מי שהפילו את חוק הפיקוח האלקטרוני רק השבוע ומי שמנסים לגזור דין שווה בין גברים אלימים לבין קורבנות עבירה - הם אנשים מנותקים ומסוכנים. יש חקיקה שדחוף להם לקדם, כזו שנועדה לדאוג להם עצמם, ויש חקיקה שדחוף להם למסמס - כזו שקשורה לציבור הרחב ולהגנה על נשים".

לפני שבוע בדיוק, דריה לייטל, תושבת חיפה בת 31 ואם לשלוש בנות, נמצאה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים בביתה. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את בעלה של לייטל, ג'וסיה לייטל בן ה-35, בחשד לרצח. מהחקירה הראשונית עולה כי שלושת ילדיה היו בבית בזמן האירוע. בנוסף, האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד בן זוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully