וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלי הרכב נוקבו והודבקו עליו שלטי "רק ביבי", המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 16:52

לאחר יום המחאות, תושבת רמת השרון גילתה שמכוניתה הושחתה, ככל הנראה על ידי תומכי נתניהו. "זה ממש מפחיד", סיפרה, "הפעילים הגיעו אליי הביתה". המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת הנסיבות

בווידאו: תומכי נתניהו תקפו מפגינים באור עקיבא/מערכת וואלה!

כשרותי אבן אופיר, תושבת רמת השרון בשנות ה-60 לחייה, רצתה הבוקר (שישי) לנהוג ברכבה, היא גילתה בחניית ביתה שארבעת הגלגלים של מכוניתה נוקבו, והודבקו שלטים עליהם מתנוסס הכיתוב "רק ביבי". "זה ממש מפחיד. הפעילים הגיעו אליי הביתה", סיפרה. בעקבות המקרה, המשטרה פתחה בחקירה.

אבן אופיר סיפרה לוואלה! כי "השכנה השאירה לי הודעה בבוקר וכתבה לי 'רותי מה עשו לך למכונית, את תתחרפני'. ירדתי למטה וראיתי את האוטו שלי עם ארבעה גלגלים מפונצ'רים ושתי מראות שבורות".

"היה לי דגל ישראל במכונית, יכול להיות שככה זיהו שאני נגד הרפורמה", שיערה. "אני הולכת להפגנות, כותבת סטטוסים. החלפתי את המכונית בינתיים. ראש העיר אבי גרובר הגיע ואמר שנגיש תלונה יחד. היה עוד שכן שהורידו לו את האוויר בגלגלים. זה חצה כל גבול", היא תיארה.

רכב הושחת בהרצליה עם הכיתוב "רק ביבי", 24 במרץ 2023. מתוך טוויטר, צילום מסך
שלטים עם הכיתוב "רק ביבי"/צילום מסך, מתוך טוויטר

בשבת שעברה עשרות תומכי ליכוד תקפו מפגינים באור עקיבא נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. בתיעוד מהמקום נראים התוקפים דופקים על מכונית שעברה במקום ומקיפים אותה תוך שהם קוראים "ביבי ביבי". שלושה בני אדם נעצרו בחשד שהשליכו ביצים לעבר מוחים באזור.

רכב הושחת בהרצליה עם הכיתוב "רק ביבי", 24 במרץ 2023. מתוך טוויטר, צילום מסך
"זה ממש מפחיד"/צילום מסך, מתוך טוויטר

מזה שלושה חודשים שהממשלה מקדמת את המהפכה המשפטית והמתיחות בקרב האזרחים גוברת. זהו השבוע ה-12 של המחאות הנרחבות נגד המהפכה המשפטית. אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר כי חקיקת המהפכה המשפטית תימשך כרגיל, בתום יום מחאה רווי הפגנות, חסימות כבישים ומעצרים של מפגינים. בנאום שנשא בלשכתו בירושלים הצהיר כי חקיקת שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים תאושר, וכי בכוונתו להתחיל להיות מעורב בנושא לאחר אישור חוק הנבצרות, חרף הסכם ניגוד העניינים עליו חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully