וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספירציה של יאיר נתניהו: אמריקה עומדת מאחורי ההפגנות

בנו של ראש הממשלה שיתף ציוץ בטוויטר, לפיו משרד החוץ האמריקני עומד מאחורי ההפגנות נגד המהפכה המשפטית בארץ. זאת, לפי הציוץ, במטרה "להפיל את נתניהו, ככל הנראה כדי לסגור הסכם עם האיראנים"

בווידאו:הפגנות נגד המהפכה המשפטית בבני ברק/צילום: ראובן קסטרו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שיתף היום (שישי) ציוץ בטוויר לפיו האמריקנים עומדת מאחורי ההפגנות נגד המהפכה המשפטית שמתקיימות בארץ. זאת, לפי הציוץ, במטרה ללחוץ על ראש הממשלה להגיע להסכם עם האיראנים.

בציוץ אותו שיתף יאיר נתניהו נכתב כי "מחלקת המדינה האמריקנית עומדת מאחורי המחאות בארץ, במטרה להפיל את נתניהו, ככל הנראה כדי לסגור הסכם עם האיראנים. יש שב"כ במדינה הזאת?"

נתניהו עצמו צייץ (ואז מחק) שמדובר ב"חשיפה מטורפת של מארק לוין, מגיש תוכנית טלוויזיה בין הנצפות באמריקה וסגן התובע הכללי של ארצות הברית בדימוס". אולם למעשה מארק לוין הוא מגיש של תוכנית אירוח בפוקס ניוז שמדשדשת בסוף טבלאות הרייטינג בארה"ב ולא היה סגן התובע הכללי אלא ראש הסגל של התובע הכללי בממשל רייגן בשנות ה-80. בנוסף לוין לא חשף את הסיפור, אלא רק צייץ קישור לכתבה של האתר הימני קיצוני ברייטברט, שמצידו דיווח על ה"חשיפה" שהופיעה בכתבה של אתר אחר, Washington Free Beacon.

הם דיווחו שמאז 2020 (עוד בתקופת ממשל טראמפ) הועבר מוושינגטון סכום של 38 אלף דולר לתנועה לאיכות השלטון בישראל. התרומה הזו מממחלקת המדינה של ארצות הברית אינה סודית והיא מופיעה בדוחות הכספיים של התנועה באתר שלהם והיא עבור "הדרכה וסדנאות לחיזוק הדמוקרטיה ואקטיביזם אזרחי בתיכונים".

עוד בוואלה!

המהפכה המשפטית: מארגני המחאה הכריזו על "שבוע השיתוק הלאומי"

לכתבה המלאה
שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

בתחילת החודש פרסם בנו של ראש הממשלה ציוץ בטוויטר, בו כינה את המפגינים נגד המהפכה המשפטית "פעילי טרור מבית". בציוץ כתב: "הם לא מפגינים, הם גם לא אנרכיסטים - הם טרוריסטים. קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully