וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה המשפטית: מארגני המחאה הכריזו על "שבוע השיתוק הלאומי"

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 17:29

לאחר שבשבועות האחרונים התקיימו במהלך השבוע "ימי שיתוק", מובילי המחאה הכריזו על החרפת המאבק והודיעו כי במהלך כל השבוע יתקיימו פעולות מחאה. בהן כמה ימי שיתוק, הפגנות מול חברי הקואליציה והפגנת ענק בירושלים. כל הפרטים

בווידאו: חסימות כבישים במרכז, שריפת צמיגים באשדוד: "יום השיתוק הלאומי" יצא לדרך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית הודיעו היום (שישי) כי בשבוע הבא יתקיים "שבוע השיתוק הלאומי". במהלך השבוע יתקיימו מספר "ימי שיתוק", הפגנות מול חברי הקואליציה והפגנת ענק בירושלים.

לפי התכנית, בימים ראשון ושני מתוכננות פעולות מחאה נגד חברי הקואליציה, במהלכן "נהיה בכל מקום שחברי הכנסת והשרים נמצאים ונשתק את סדר יומם. נגיע אליהם לכל מקום ונבהיר להם שהדיקטטורה לא תעבור במשמרת שלנו".

ביום שלישי ורביעי יתקיימו "ימי שיתוק", כפי שהתרחשו בשבועות האחרונים, אך לטענת מארגני המחאה, צפויה בשלישי "עליית מדרגה מימי ההתנגדות הקודמים". כמו כן, ביום רביעי תתקיים הפגנה מול משכן הכנסת בירושלים. בחמישי, לפי הודעת המארגנים "יתקיימו אירועי מחאה שאיננו יכולים לחשוף כעת".

הפגנה נגד המהפכה המשפטית, בני ברק. 23 במרץ 2023. ראובן קסטרו
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בבני ברק, אתמול/ראובן קסטרו

מובילי המחאה מסרו כי "אנו נכנסים לשבוע הגורלי בהיסטוריה של מדינת ישראל. ממשלת חורבן הבית קורעת את העם, מפרקת את הצבא ואת הכלכלה הישראלית". בהודעתם קראו לכולם להצטרף למחאה ולצאת לרחובות "להתנגד בכל מחיר לדיקטטורה ולשתק את המדינה. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה, עם ישראל ינצח - הדמוקרטיה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully