וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: מפלגת ימין ליברלית חדשה בראשות יועז הנדל עשויה להכריע את הבחירות הבאות

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 20:15

מפלגת ימין ליברלית בראשות שר התקשורת לשעבר עשויה לגרוף שישה מנדטים, כך עולה מסקר שנערך עבור הג'רוזלם פוסט. במקרה כזה, הליכוד עם 27 מנדטים, יאיר לפיד 22 מנדטים וגנץ עם 14

השר יועז הנדל הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות/מערכת וואלה

מפלגת ימין ליברלית בראשות יועז הנדל עשויה לגרוף שישה מנדטים, כך עולה מסקר שנערך עבור הג'רוזלם פוסט על ידי ד"ר מנחם לזר - מנהל פאנלס פוליטיקס. במקרה כזה, הליכוד מקבל 27 מנדטים, יש עתיד עם 22, המחנה הממלכתי עם עם 14, ש"ס עם עשרה ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

בהמשך, עוצמה יהודית עם שישה מנדטים, חד"ש-תע"ל, הציונות הדתית, רע"מ ומרצ עם חמישה מנדטים. בתחתית הרשימה העבודה וישראל ביתנו עם ארבעה מנדטים. במפת הגושים - הקואליציה הנוכחית זוכה ל-55 מנדטים, בעוד שהאופוזיציה ל-59. הנדל כאמור ניצב באמצע ועשוי להכריע את הכף.

יועז הנדל שר התקשורת. מארק ישראל סלם,
יועז הנדל/מארק ישראל סלם

הנדל שימש בעבר כשר התקשורת וכיהן כחבר הכנסת בסיעות כחול לבן ותקווה חדשה מטעם מפלגות תל"ם ודרך ארץ. בבחירות לכנסת בשנת 2022 חתם על הסכם איחוד עם סיעת ימינה בראשות איילת שקד, וקיבל את המקום השני ברשימת הרוח הציונית. ב-11 בספטמבר הודיעו שקד והנדל שהם החליטו על פירוק השותפות הפוליטית ו"הרוח הציונית" בעקבות חילוקי דעות. יומיים לאחר מכן הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully