וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על הסירוב להידברות: "הם ירוצו עם החקיקה בלי לספור אף אחד ממטר"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 19:56

ראש הממשלה לשעבר הסביר ב-103 מדוע הוא מסרב להידברות עם הממשלה ללא עצירת החקיקה בנושא המהפכה המשפטית: "זה חלום חייהם, שהם ימחקו את המחאה". בהמשך טען כי "אנחנו בצרות גדולות עם הממשלה האמריקני, הכל בגלל ההפיכה המשטרית"

בווידאו: לפיד בהפגנה בהרצליה: "הממשלה הזו היא לא ציונית והיא לא פטריוטית"/צילום: עידו רמון

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הסביר היום (ראשון) בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד ב-103 מדוע הוא מסרב להידברות עם הממשלה ללא עצירת החקיקה בנושא המהפכה המשפטית. לדבריו, "זה חלום חייהם, שיהיו להם תמונות שאנחנו כאילו יושבים ומדברים, שהם ימחקו את המחאה, ובזמן הזה ירוצו קדימה עם החקיקה בלי לספור אף אחד ממטר".

לפיד הבהיר כי "חלק ממה שקורה עכשיו זה שאנחנו מודעים לזה שהדחקנו כל כך הרבה שנים את ההבדלים בנינו, את הפערים בנינו - הגיע הזמן להתמודד עם זה, כל המדינות בעולם מגיעות לזה על ידי חוקה".

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 27 בפברואר 2023. נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
"זה חלום חייהם, הם ירוצו קדימה עם החקיקה בלי לספור אף אחד ממטר". לפיד/פלאש 90, נועם ריבקין פנטון

יו"ר האופוזיציה התייחס גם ליחסים עם ארצות הברית, וטען כי הוא "לא יודע אם מבינים איזו עוצמה של חשיפה יש לתהליכים האנטי-דמוקרטיים בישראל בתקשורת האמריקנית - אנחנו בצרות גדולות עם הממשלה האמריקני, הכל בגלל ההפיכה המשטרית". הוא תקף את ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברומא בסוף השבוע האחרון. "כבר נמאס לדבר על הנהנתנות הזו. בסדר, היה לך יום נישואים, זה לא אומר שמדינת ישראל צריכה לממן לך וויקנד ברומא".

בהמשך השיב לפיד להאשמות של נתניהו על הסכם סעודיה-איראן: "זה אבסורד, אצלי התחילה באמת הנורמליזציה עם הסעודים. התחלנו תהליך בצעדים קטנים ומסודרים. אחרי שהוקמה הממשלה הזו הנשיא הסיני התחיל את השיחות - זה קרה 100% בתוך המשמרת של נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully