וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ורותם נפצעו קשה בפיגוע בתל אביב, מיכאל הזיז את הראש ברגע האחרון

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 14:03

הרופאים נלחמים על חייו של אור אשכר שנורה על ידי המחבל מטווח אפס. חברו רותם מנסנו, שהיה עמו במצב יציב: "הוא בחור חזק, בטוחים שיילחם". הפצוע השלישי שהיה בדרך לחתונה היה עם השניים: "הזזתי את הראש - ורק הלחי שלי נפגעה"

בוידאו: חברו של זיו שילון נפצע קשה בפיגוע: "תעצרו, האויבים שלנו רואים אותנו"/ניב אהרונסון

מיכאל אוסדון, הגבר שנפצע אתמול (חמישי) קל-בינוני בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שחזר הבוקר את שאירע. זאת, בזמן שחבריו, אור אשכר ורותם מנסנו, מאושפזים במצב קשה ונלחמים על חייהם.

"הלכנו בדיזנגוף מצפון לדרום, בדרך לחתונה של חבר קרוב - וממש בהגעה לצומת אחד החברים שלי שהיה משמאלי קיבל כדור מאחורה", סיפר אובדון לחדשות 12. "לאחר מכן המחבל עבר לצד שלי גם וירה בי כדור מאחורה. הזזתי את הראש - והלחי שלי נפגעה ולא הראש. הוא ירה עוד כדור אחד בחבר השלישי. שני החברים שלי לצערי נפלו וצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

מיכאל אוסדון, נפצע אנוש בפיגוע ירי בדיזנגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
"ירה בי מאחורה". מיכאל אוסדון/אתר רשמי, ללא

"החזקתי שקית ביד וניסיתי לרוץ לכיוון צפון ולברוח והמחבל המשיך לרוץ אחריי", סיפר. "הוא ירה עוד כדור אחד אבל פספס. המשכתי לגלידריה, וביקשתי מהם שיזמינו אמבולנס. האירוע התגלגל עוד דקה וחצי עד שכוחות הביטחון הגיעו". פינו אותנו לבית החולים, ולצערי שני החברים שלי במצב שצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

לדברי אוסדון, חתונת חברו התקיימה כרגיל למרות הפיגוע: "אני שמח על זה מאוד, אנחנו חייבים להמשיך בחיים ואסור לנו לעצור ולתת למישהו את ההבנה שאנחנו לא מתכוונים להישאר ולהילחם".

עוד בוואלה!

שני פצועים מהפיגוע בדיזנגוף נלחמים על חייהם; ביתו של המחבל מופה לקראת הריסה

לכתבה המלאה
אור אשכר, נפצע אנוש בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
נאבק על חייו. אור אשכר/אתר רשמי, ללא

בינתיים, משפחתם של שני הפצועים האחרים קוראים להתפלל לשלומם. "רותם הוא DJ אהוב שמשמח כלות וחתנים, הוא בחור חזק ואנו בטוחים כי יילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו. אנחנו מאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד", מסרה משפחתו של מנסנו. הפצוע שסכנה מיידית נשקפת לחייו, אור אשכר, הוא בן זוגה של הבלוגרית לי מנחם.

רותם מנסנו, נפצע קשה בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
"בטוחים שיילחם". רותם מנסנו/אתר רשמי, ללא

בתוך כך, הלילה הסגיר עצמו למשטרה תושב רמלה שלפי החשד עוסק בהסעת שוהים בלתי חוקיים. לדבריו, הוא ככל הנראה הסיע את המחבל. תושב כסייפה החשוד במעורבות בהסעה נעצר גם הוא. בהמשך יובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

הלילה, צה"ל מיפה את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע, מועתז אל-חואג'א, לקראת הריסתו. כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לכפר נעלין שבו הוא מתגורר, בליווי דחפורים של חיל ההנדסה. אביו של המחבל, מנהיג חמאס בכפר, נעצר והועבר לחקירת שב"כ. בשלב זה טרם ברור אם ידע על כוונת בנו לבצע פיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully